Demo: Royal Fireworks Enschede 8 november 2014

Stad/dorp: Enschede
Datum: Zaterdag 8 November 2014
Tijdstip: Vanaf 18:00?
Schietbedrijf: Royal Fireworks
Wat: Productdemo, aansluitend semi-prof eindshow

Altijd een leuke demo met een toffe show als einde.
Hopen dat dit jaar de mist/rook achterwege blijft :p

Laatst bewerkt:
Wind ? Je bedoelt de mist denk ik ????? Stond er vorig jaar maar wind stonden we niet in een grote rook en mist wolk.

Haha, tja wind was er zeker niet! En als je rechts stond zag je op een gegeven moment helemaal niets meer. Na de demo nog wat gedronken op uitnodiging van Royal. Lopen we na die tijd naar buiten, wat denk je, mist weg... :bonk:

Helaas kan ik hier niet bij zijn, zit dan in Adelfia.
Maar zie de filmpjes wel verschijnen, ben benieuwd waar Royal mee komt dit jaar.

Heel jammer dat ik deze voorbij moet laten ivm geen vervoer. Hopen dat er genoeg gefilmd gaat worden.

Ik kom op FPM 21.00-23.59 tegen, hier op VWC staat 18.00 en jij zegt 19.00! Weet je zeker (of weet iemand anders) dat het 19.00 is?

Ik zal even wat duidelijkheid verschaffen (de melding staat voor de hele avond, iets met Nederland en huilie handhaving enzo):

18:00 uur welkom aan de Binnenhaven 2 te Enschede
19:00 schieten aan de Bruggertstraat 60 Enschede (Bonhoeffer College)

Als het lekker weer is kom ik ook wel ff kijken. Als er iemand met me mee wil tenminste. Dat hele eind alleen in de auto is ook weer zoiets :p

Als je mij in Wageningen op wil pikken, rijd ik graag met je mee, Hendtje! :idea: Benzine (en gezelligheid) delen we dan uiteraard.

Back
Bovenaan