Demo: Royal Fireworks Enschede 16 november 2013

genius

VWC lid
Stad/dorp: Enschede
Datum: 16 november 2013
Tijdstip: 20:30
Schietbedrijf: Royal Fireworks
Max. kaliber: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Productdemonstratie

Demonstratie van de nieuwe producten van Royal Fireworks.
Deze demonstratie is net als die van 5 oktober openbaar.

Dat is mooi, tegelijk met de intocht van Sinterklaas. Eerst naar Groningen de intocht van Sinterklaas bekijken en 'savonds een demo van vuurwerk bekijken. Mooie daginvulling.

:)

Hier ga ik ook zeker weer bij aanwezig zijn.
Ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe producten.

Afgelopen zaterdag was ik er ook samen met mijn zoontje, 16 november ben ik er ook bij.

Weet ook iemand of er dan alleen een demo wordt geschoten, of komt er ook weer zon finale als 5 oktober want dan wil de vrouw en kinderen ook mee.

Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag was ik er ook samen met mijn zoontje en 16 november ben ik er ook bij.

Weet ook iemand of er dan alleen een demo wordt geschoten, of komt er ook weer zon finale als 5 oktober want dan wil de vrouw en kinderen ook mee.

Neem je vrouw en kinderen dan maar mee :D

had graag aanwezig willen zijn, maar in verband met een uitwisseling die week ben ik op dat moment er niet. heel erg jammer!

Wij zijn ook aanwezig met 3 man! Ben toch erg benieuwd of er bekend word gemaakt wat er allemaal geschoten gaat worden!

Ben toch erg benieuwd of er bekend word gemaakt wat er allemaal geschoten gaat worden!

Zoals het er nu naar uit ziet worden alle nieuwe producten geschoten plus een aantal bestaande producten. Er word afgesloten met een showtje op muziek. Zodra de schietlijst bekend is zal ik Jeroen vragen of hij die post.

Back
Bovenaan