[Demo] JM Damen Zoelen 12 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Zoelen
Datum: 12 december 2016
Tijdstip: 19:00
Bijzonderheden: ...
Collecties: Wolff en Cafferata

Informatie

12 DECEMBER 20.00 UUR SPECTACULAIRE VUURWERKSHOW BURENSEDIJK 17e ZOELEN.

Op hun site staat dat de demo om 20.00 uur begint.

Demo gaat niet door.
Ik heb het even nagevraagd.

Iemand uit de buurt schijnt moeilijk te doen.
Volgend jaar een dubbele demo, volgens de eigenaar.

Mooi kl#te.
Vooral omdat heel Zoelen kwam kijken en dan zit 1 zo'n klootviool de boel te verstieren.

God verdorie had die wat saai demo van hol al gemist. Vergeten en laat terug van verjaardag. En dan nog deze die niet door gaat. En In haaften en tiel geen demo dit jaar. Ben bang dat orthen de enige blijft dan dit jaar. Of er moet nog iets niet gek ver van geldermalsen komen :(

God verdorie had die wat saai demo van hol al gemist. Vergeten en laat terug van verjaardag. En dan nog deze die niet door gaat. En In haaften en tiel geen demo dit jaar. Ben bang dat orthen de enige blijft dan dit jaar. Of er moet nog iets niet gek ver van geldermalsen komen :(

Je kan niet naar Lopik?

Hol plant en cadeau in Meteren?

Get wat jammer, fijn dat ik het hier heb kunnen lezen dat het niet door gaat. Bijna voor niks de Betuwe ingereden.
Demo huisman gaat mij ook niet lukken. Ik schiet straks mijn eigen demo wel ;)

Demo gaat niet door.
Ik heb het even nagevraagd.

Iemand uit de buurt schijnt moeilijk te doen.
Volgend jaar een dubbele demo, volgens de eigenaar.

Mooi kl#te.
Vooral omdat heel Zoelen kwam kijken en dan zit 1 zo'n klootviool de boel te verstieren.

Iemand al wat gehoord of deze dit jaar wel doorgaat?

Back
Bovenaan