Demo IJmuiden 08-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: IJmuiden
Wanneer: 8 december 2010
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Hermans Marine
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 20.30 uur
Collecties: Broekhoff

stinkt naar vis daar, maar ben er zeker bij (zoals de afgelopen jaren ook het geval was)

Morgen speelt Ajax, dus ik ga hier niet heen dit jaar. Ben er nu 3 jaar achter elkaar hene geweest, en de demo's zijn erg eentonig alleen de finale wilt nog wel eens leuk zijn (6x AVP cake vorig jaar).

Morgen speelt Ajax, dus ik ga hier niet heen dit jaar. Ben er nu 3 jaar achter elkaar hene geweest, en de demo's zijn erg eentonig alleen de finale wilt nog wel eens leuk zijn (6x AVP cake vorig jaar).

Ben zelf ook van ajax hoor, daar niet van..
Maar die kan je door de goot spoelen, Jol weg.. die heeft ook een vies spelletje gespeeld:mad:

Suarez speelt al helemaal niet en daar draait ajax zo'n beetje op.. mja Jammer dat je niet komt :sad: Ik ben er wel gewoon:D

Ben zelf ook van ajax hoor, daar niet van..
Maar die kan je door de goot spoelen, Jol weg.. die heeft ook een vies spelletje gespeeld:mad:

Suarez speelt al helemaal niet en daar draait ajax zo'n beetje op.. mja Jammer dat je niet komt :sad: Ik ben er wel gewoon:D

Wil even offtopic gaan door te zeggen dat suarez gewoon in de selectie zit, omdat hij alleen voor de eredivisie geschorst is, er is dus nog hoop voor je Xplode :p

Ben zelf hier ook niet bij, in tegenstelling tot vorig jaar, dit door een combinatie van school :sad: en voetbal :D
Verheug me wel al op de filmpjes, als die gemaakt worden.

:bye:

REGIO - Hermans Marine Totaal Recreatie in IJmuiden is al weer helemaal
klaar voor de vuurwerkverkoop. Traditiegetrouw houdt de zaak vuurwerkdemonstraties
om iedereen in de gelegenheid te stellen kennis te maken met het grote aanbod.
Om vuurwerkliefhebbers vooraf te laten zien welke soorten vuurwerk er allemaal
te koop zijn, heeft Hermans Marine al jarenlang shows in IJmuiden.
Er worden dan allemaal verschillende soorten siervuurwerk getoond,
zowel grond- als luchtwerk. Het vuurwerk wordt niet via pijlen afgeschoten
maar gaat met potten de lucht in, en dat werkt prima. De toegang tot de
vuurwerkshows is gratis en er is zeker zo’n halfuur tot drie kwartier lang
vuurwerk te zien. Tussentijds wordt uitleg gegeven. Op woensdag 8 december is de vuurwerkshow in IJmuiden op het terrein van voetbalvereniging
Stormvogels aan de Zuiderkruisstraat
. Haarlem heeft een vuurwerkshow op
donderdag 9 december bij sportvereniging Olympia aan het Henk van
Turnhoutpad, vlakbij de Schipholweg N205. Alle demonstraties beginnen
om 20.30 uur. De show wordt afgesloten met een spetterende finale, zeker
de moeite waard om een bezoekje te brengen aan een van beide shows. Meer informatie op www.hermansmarine.nl

http://epaper.rodimedia.nl/rodimedia/data/EPaper/alkmaaropzondag/epaper/page6.pdf

Vin et raar dat er op de site staat dat het om 20.30 is op de schietlijst staat 19.00 + in overleg met Guus Hermans.. demo's worden geschoten door JVE, ijmuiden en haarlem ben ik er met opbouw..

Zelfde als Ruben, ajax speelt dus ben niet aanwezig. Erg jammer dat hij dit jaar niet in Heemskerk schiet.

Was een leuke show met een mooie finale!

Wel jammer dat de show weer een beetje verziekt werd door een aantal malloten met nitraten.:(

Vond ik juist sfeer.. Die cobra's en nitraten..
Is elk jaar het zelfde dus ik was er al helemaal op voorbereid haha :p
maar was een hele mooie show, Chasin/Xplode heeft het helemaal gefilmt dus als het goed is gaat hij hem uploaden!

ja was inderdaad niet grappig, was met opbouw bezig en ondertussen een paar knallen erdoorheen, shrok me de k0l3re....... vanmiddag opbouwen in Haarlem...

Ook ik was hier weer van de partij. Maar wat deCaatje al aangaf is dat er weer van die bruggers waren die weer even stoer moesten gaan doen. Zonder de gevolgen van alles in te zien. Maar wat mij opviel en hoorde het meerdere zeggen, was dat er tijdens de demo soms 2 verschillend cake's afging wat volgens mij ook niet helemaal klopte? want dan noemde de speaker bijv. de golden wall en naast die cake ging volgens mij ook de paradize af als ik dat goed heb? Wat me trouwens ook opviel was dat 1 van de defcon thunder er naar 2x schieten mee stopte wel zonde voor een cake van 90,00 euro. En werd voor het eerst electrisch ontsoken volgens mij. Maar de finale maakte echt alles goed dat was even lekker genieten! TOP gedaan! verder een goede demo. Mischien TIP voor volgend jaar zet mischien 4 van die agentjes in costuum. Tussen dat grut bij de tribune en denk dat je dan al een hoop minder geknal heb.

Laatst bewerkt:
Dat is een hele goede Daan. Ik vond het vorig jaar ook erg irritant, zeker als de spreker meerdere keren moet dreigen om het vuurwerk stil te zetten.

Back
Bovenaan