Demo: Hol Vuurwerk Nieuwerkerk a/d IJssel 2 december 2013

Een van de weinige demo's die ik dit jaar kan bezoeken ivm met mijn werkrooster, vorig jaar hier ook geweest en toen zeer genoten.

aanwezig weet toevallig iemand of hun site all helemaal up to date is?

Deze vraag kun je beter stellen in het winkeltopic gedeelte, hol vuurwerk heeft daar zijn eigen topic namelijk. Toch snel jouw vraag beantwoorden : ik heb geen idee maar zie op zich nog geen producten 2013 er tussen staan, maar ik zou zeggen bel ze maandag even ?

Vorig jaar was de demo bezig toen ik bij mijn werk vandaan kwam, dit jaar dus iets eerder weg zodat ik er ook bij aanwezig ben.

Voor de aanwezige freaks, vorig jaar verkochten ze op locatie ook Cat.1 vuurwerk. Dit was gewoon op de demo locatie verkrijgbaar, vervolgens door diverse freaks ter plekke verstookt.

Voor de aanwezige freaks, vorig jaar verkochten ze op locatie ook Cat.1 vuurwerk. Dit was gewoon op de demo locatie verkrijgbaar, vervolgens door diverse freaks ter plekke verstookt.

Klopt was inderdaad zeer gezellig, tot er een eikel een c6 of iets dergelijks afstak :bonk:

Ik heb geprobeerd een email te sturen via de site over de schietlijst, maar de site werkt volgens mij niet optimaal?

Back
Bovenaan