Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[Demo] Groningen 11 december 2013 Hornbach vuurwerk
Stad/dorp:Groningen Locatie:Groningerweg 45/2, (Eigen terrein van de Hornbach Datum:11 december Tijdstip:19.30 Schietbedrijf:... Max. kaliber:Consumenten Bijzonderheden:Demo van Weco/GBV
Dat stelde geen drol voor. Cakes met matig kleine boeketjes en werden per karton ofzo geschoten Orbit viel dan wel weer positief op, maar dat kan snel als er in totaal maar een stuk of 8 cakes worden geshowd. Toch nog finaletje waarin van alle demopotjes nog een kartonnetje of wat werd afgefakkeld. Op zich best even vermakelijk. Geinig was ook om een paar freaks te zien/leren kennen
Zaterdag nog Koperen Jan en dan zijn de 3 demo's rond de stad weer geweest :( mager, maar heel wat meer dan vroeger!
Hier was ik eerlijk gezegd al wat bang voor. Kon zelf helaas nier aanwezig zijn. De "finale" vind ik bijna baschamend. Wat een magere effecten zeg! Ik zou bijna zeggen dat het aan de camera ligt. Overigens weet ik beter.