Demo Franeker 03-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: Franeker (Friesland)
Wanneer: 3 december 2010
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Vuurwerkgigant Franeker
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Dynasty,Barely Legal,Black Label,Lidu,Star,Herlat,Thor,Weco en Xtreme

webinfo:
http://www.vuurwerkgigantfraneker.nl/

Onze winkel is vanaf 3 december 2010 weer geopend voor bestellingen.

Dit jaar een spectaculaire heropening van onze winkel.

De capaciteit van onze vuurwerkopslag is nu 50.000 kg..!!

En wie gaat de presentatie van deze zeer spectaculaire demo op zich nemen? :wink:

Ik heb de twijfelachtige eer.:p
Wel een eind reiden naar Franeker (2, 5 uur met OV)
Maar we hebben er zin in, leuk om te doen.

Vuurwerk Gigant Franeker is overigens nog bezig om te kijken of ze nog een aantal collecties aan haar assortiment kunnen toevoegen.

Helemaal top he Fred! We maken er met zn allen een top show van. Zojuist met Taeke nog even gesproken over de uitbreiding: ziet er goed uit!

Zodra er meer bekend is over de show zal het hier wel gepost worden.

Als je dit jaar beter weer besteld zodat mijn tenen er niet weer bijna vanaf vriezen dan ben ik denk ik ook weer aanwezig :p

VUURWERKSHOW 03-12-2010
Vuurwerkgigant Franeker
Voorlopige schietlijst

Eigen collectie
El Magnifico
El Fantastico
El Grande
El Gigante

LIDU COLLECTIE
Crossing Crossette
Sound Barrier
Highlander

Barely Legal
Amazing screamers
Extreme Salute
Speedmaster

ZENA Collectie
16 schots cake
Golden Willow
Big Messier
Surrender
Bird of Prey
Share the Flare

Star collectie
Jewel King
Dominator
Madness

X-Treme
X-Plosion
X-Box
X-Treme machine

Black Label
Black Surprise

Dynasty
Space Shooters
Temple of Stone
Rocking Fire
San Francisco

FINALE:

hier ben ik dit jaar ook zeker bij :p zit alleen beetje met vervoer haha maar ben er zoiezo bij mooie lijst :)

Vuurwerkgigant Franeker - Vuurwerkdemo - 03-12-2010

Vuurwerkgigant Franeker - Vuurwerkdemo - 03-12-2010

Hierbij de officiele schietlijst van de vuurwerkshow / vuurwerkdemo van Vuurwerkgigant Franeker.

Check: www.vuurwerkbieb.nl voor speciale vuurwerkgigant acties

Voor,tijdens en na de show speciale aktie.
KRAAK de KLUIS, iedereen die deze avond besteld mag een poging wagen(een kwestie van de juiste sleutel),ALTIJD PRIJS!!!!
Prijzen: Vuurwerkpakketten t.w.v. 89,00 euro en cakes t.w.v.79,00 euro.
Troostprijzen voor degene die het niet lukt.

Een kijkje in de "keuken" bij: www.vuurwerkgigantfraneker.nl

Een kijkje in de "keuken" bij: www.vuurwerkgigantfraneker.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Spectaculaire vuurwerkshow bij de vuurwerkgigant

Franeker - Vrijdagavond klokslag half acht vond er een spectaculaire vuurwerkshow plaats bij de vuurwerk gigant in Franeker. Onder grote belangstelling werd bijna de volledige collectie in de lucht getoond. Onder een heldere hemel kwamen de mooiste creaties voorbij. Na afloop werd er meteen volop verkocht in de winkel. (voorverkoop) en onder het genot van een bakje koffie was het meteen smoordruk in de winkel. Kijk bij de korte foto impressie.

http://www.franekeractueel.nl/nieuws/?p=5328

Finale Vuurwerkgigant Franeker Demo 03-12-2010

Finale Vuurwerkgigant Franeker Demo 03-12-2010

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Rob, ik zie net op jouw You-Tube kanaal 3 filmpjes van Vuurwerkgigant Franker zelf
Die cake,s zijn ook niet misselijk zeg.!!
Weet jij of dat eigen cake,s zijn of omlabelingen?

Mooie film vuurwerkbieb,top camera heb je ook! Dit is één van mijn vaste dealers.Ik kon er zelf helaas niet bij zijn,maar door jou filmpje krijg ik er toch nog wat van mee. Trouwens het was toch niet zo rustig als het filmpje doet voorkomen?

haha fred je hebt alweer teveel gezien :wink:

ik moet nog 1 van de eigen collectie cakes uploaden en daarna zal ik alles vd eigen collectie hier posten.

Of het omlabelingen zijn moet je aan Taeke vragen :wink:

Het zijn inderdaad 4 toppers die voor een super prijs zijn mee te nemen bij bestellingen voor een bepaald bedrag (zie schietlijst)

de rest van de filmpjes plaats ik in de product topics en tot slot zal ik hier een link plaatsen naar vuurwerkbieb.nl waar alle filmpjes op een rij te vinden zullen zijn.

Rob, ik zie net op jouw You-Tube kanaal 3 filmpjes van Vuurwerkgigant Franker zelf
Die cake,s zijn ook niet misselijk zeg.!!
Weet jij of dat eigen cake,s zijn of omlabelingen?

Back
Bovenaan