Demo: De Kanonslag Capelle a/d/ IJssel 12 december 2015

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Capelle a/d/ IJssel
Datum: 12 december 2015
Tijdstip: 19:00
Bijzonderheden: De show is voor de deur van de winkel. Voor iedereen die komt is er friet, poffertjes, oliebollen, Unox broodje worst, soep en nog veel meer lekkers
Collecties: Crown collection, Zena, Marijn, Vulcan, Wolff

Wie gaan hier eigenlijk allemaal na toe? Als het weer mee zit en ik heb nog geld voor de tank wil ik ook gaan kijken, maar als ik ga, ben ik wel nieuwsgierig of ik bekenden tegenkomt. En ervaringen met afgelopen jaren?

Zeer zeker aanwezig met Jaim. Ben benieuwd naar de schietlijst en of het weer een beetje meezit. Het zou gaan waaien.

Ziet er naar uit dat het in ieder geval droog is, alleen die wind... Zal wel op het randje zitten zo qua sterkte, maar we wagen het er maar gewoon op om te gaan :)

Was een leuke demo! Volop gratis eten (oliebollen, poffertjes, patat, snacks) en binnen lekker door de showroom lopen. Demo begon wat later. Niet de meest spannende schietlijst, maar toch wat leuk spul gezien. Wat er voor mij positief uitsprong waren The Beast van Herlat (mooie spinners, grote blinkerboeketten) en de Nachtburgemeester van Marijn (langdurig, goed tempo, laatste blinkerboeketten waren groot!). Daarna nog een heerlijke finale met veel Marijn-spul ook, waaronder een aantal keer Screw, Woede en Cadeautje nr. 3.

Was allemaal prima verzorgd. Aan eten en drinken geen gebrek! Ook nog de mogelijkheid om rustig binnen langs de producten te lopen. Buiten zat de sfeer er goed in door de opzwepende zanger! ;)Schietlijst erg magertjes, zeker omdat ze veel mooie spullen verkopen. Vond alleen Screamer, The Beast en Nachtburgemeester de moeite waard. Helaas ging het nog regenen op het laatst, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al erg goed geregeld allemaal en alle vuurwerkbuikjes in Rotterdam en omstreken zijn weer goed gevuld.

2j609zk.jpg

Laatst bewerkt:
Top demo! Gratis eten is sowieso altijd goed, lekker rondje door de showroom geslenterd. Het was lekker druk. De schietlijst was niet al te lang. Zaten toch wel wat mooie producten tussen. Midnight Mania, The Beast en Nachtburgemeester sprongen er in mijn ogen toch wel uit. Ben ook blij dat de Down Under hier dit jaar in de straat staat. Heb deze voor het eerst live gezien en vond hem toch ook wel indrukwekkend. De finale was helemaal top ondanks de regen :thumbsup: Morgen even naar de filmpjes kijken van mijn GoPro, stond uiteindelijk vlak naast een lantaarnpaal dus vrees het ergste :sad:

Hele leuk demo, ik was er al lekker vroeg, omdat ik werd afgezet door iemand, rond half 6, toen lekker de showroom op me gemak bekeken, wat fototjes gemaakt en praatje gemaakt met de werknemers daar, allemaal hele aardige mensen die veel verstand van het vuurwerk hebben. Het assortiment is echt top met Zena, Wolff, Marijn. Het eten en drinken was ook goed verzorgd en smaakte goed. De demo begon wat later maar de mocht de pret niet drukken. Leuke producten gezien (inmiddels allemaal geupload). En de vuurwerkshow erna was helemaal top, duurde meer dan 10 minuten. Ging flink tekeer met consumentenvuurwerk, het regende dus viel wel af en toe stil, maar heb heel erg genoten. Bedankt voor de leuke avond! Nog wat foto's van de winkel:

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 001.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 002.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 003.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 004.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 005.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 007.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 009.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 011.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 014.jpg

Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 016.jpg

Wij zijn ook aanwezig geweest. Ik heb het naar mijn zin gehad, maar ik vond de demo een beetje mager voor zo een grote winkel. Ik had liever 30 of meer cakes en een kleinere finale gehad dan 20 cakes en een finale van 200 cakes. Ook vond ik dat de finale een beetje structuur miste, het leek net één finalestuk van tien minuten, in plaats van een opbouwende show. Toch was het een gezellige avond! Prachtige showroom, aardige mensen, en goed georganiseerd. Hierbij een filmpje van ons:
(er stond tijdens het hele filmpje iemand een stormparaplu boven de camera te houden en de microfoon van de wind af te schermen :p De lamme armen zijn het wel waard geweest, het resultaat mag er zijn!)

Back
Bovenaan