Zag ik zojuist een Redwire Titanium Peony look-a-like bij deze demo?
Volgens mij was het de Big Kratos, maar deze komt dan weer niet overeen met het demo filmpje op de website, waar overigens ook bij staat dat het om slechts 175 gram gaat (en over die prijs van 31,49 zal ik het maar helemaal niet hebben).
Verder wel een leuk demootje. Ik stond er om 18:55 en toen was er bijna niemand. En toen leek het plotseling wel het Hofplein in Rotterdam tijdens de eerste warme zonnestralen van het jaar. Dan verlaten de drugsrunners hun hol en staan ze massaal om de vijver hebben, vanuit het niets. Om 19:00 was het ook ineens goed druk op alle grote stoeptegels. Producten die het beste uit de ver kwamen waren de Titanium Peony look-a-like en de Big Gold Crystal.
Vuurwerktopper artikelen die geschoten werden, vond ik over het algemeen niet eens heel slecht, maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt compleet zoek. Niks nieuws, maar wel bevestigd. Ik denk dat de plaatselijke inwoners van Moerkapelle en omstreken zich prima vermaakt hebben, voornamelijk vanwege het vuurwerk maar misschien ook wel deels vanwege de omroepert. Op zich wel knap dat je bij iedere compound (met nogal wat vertraging tussen de cakes) dezelfde grap kunt maken (in de trend van blabla, oh er komt nog meer).