Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 29 november 2014

moontan

VWC lid
Demo Milheeze
Wanneer: zaterdag 29-November-2014
Plaats: Milheeze
Provincie: Noord-Brabant
Wie: ?
Kaliber: Consumentenvuurwerk + professionele finale
Winkel: ANO Milheeze
Tijd: 20.00
Waarom: Demo ANO Milheeze
Extra Info: Collectie’s: Royal, Rubro,Cafferata,China Red,Hardix etc. .

Afgelopen jaar hier geweest met mede freaks, fantastische demo! Ben ze nog niet vaak zo tegengekomen. We hadden de GPS aan met het was makkelijk te vinden zonder, ook aangegeven met bordjes waar de demo/winkel was, eenmaal aangekomen werden we door parkeerregelaars naar de parkeerplek gewezen, dus geen lang gezoek naar een plaatsje. Auto neergezet en naar de demo gelopen, mooie gelegenheid en een warme koffie of thee was aanwezig, daar bleef het niet bij en werd zelf frieten/patat gegeven voor diegene die trek had in iets!

Voor de demo werd er volgens mij categorie 1 verkocht als ik het goed had. Demo begon, en er werd vrijwel meteen begonnen met een salvo shells. Mooie opening, toen de demo zelf. Rechts een bord waar het product op stond, en de omroeper zei dit ook nog eens duidelijk. Demo werd goed geschoten, geen 10 tegelijk maar mooi los of in ieder geval ver genoeg uit elkaar.

Toen de eindshow, wow. Eigenlijk geen woorden voor, zo'n eindshow voor een demo, dat dat hier in Nederland bestond had ik nooit durven te dromen. Maar echt een erg mooie show erna geschoten door volgens mij Royal! Complimenen voor de demo!

Daarna dus een frietje gegeten en de winkel binnen gegaan, we hadden namelijk een aantal bestellingen gedaan die we kwamen afrekenen. En nog wat bijbestellingen gedaan! Ook dit was fantastisch geregeld, dummy's mooi uitgestald en geen lange wachtrijen. Waren namelijk meerdere kassa's open, ook kon je tijdens de demo gebruik maken van een speciale korting die alleen die avond gelde. Na goed geholpen te zijn weer huiswaarts gekeerd om nog een 2 uur in de auto te zitten. Wegrijden op de parkeerplaatsen gaf ook geen problemen!

In ieder geval, een fantastische demo komen we hoogstwaarschijnlijk zeker weer terug! Tot dan! :bye:

Bestelling hier van ons is al gedaan, zijn aanwezig! Heb er weer zin in, altijd een lekkere show achteraf! :D

Is al duidelijker of en welke nieuwe producten op tijd binnen zijn om te worden geschoten? Las dat dat er maar weinig zijn?

Toevallig heb ik de eigenaresse afgelopen week gesproken en er zullen uit verschillende collecties al nieuwe, interessante producten geschoten.
Een enkele importeur is helaas nog niet binnen.

Ff een uurtje rijden en we zijn ook van de partij. Mooie schietlijst, finale zal ook wel om te smullen zijn en t weer ziet er ook goed uit.

Is er misschien iemand die langs Venray rijdt en waarbij ik mee zou kunnen rijden? Uiteraard worden de reiskosten vergoed :)

Back
Bovenaan