Demo Almelo 15-12-2010

Ai, dat is op woensdag.. Denk dat dat niet gaat lukken. Zou er graag bij zijn, maar je kunt niet overal heen hè.

Grote vuurwerkshow, mis het niet!
Wanneer: WOENSDAG 15 December 2010
Waar: Rembrandtveld Almelo
Tijd: 19:30 uur

Harings Vuurwerk geeft op woensdag 15 december 2010 een grootse vuurwerkdemonstratie op het Rembrandtveld in Almelo. De show wordt verzorgd door de vuurwerkimporteurs van RoyalFireworks en Dynasty. Zij tonen u het assortiment van Harings Vuurwerk met Natúúrlijk een spetterende finale!

KOM OOK KIJKEN!

15 December gróótse vuurwerkshow!
Veel klanten vragen ieder jaar weer om een vuurwerkshow met de nieuwste producten. Woensdagavond 15 December is het dan zover. Alle nieuwe en spectaculaire produkten van RoyalFireworks worden dan afgestoken, waaronder de nieuwe Fu Collectie. Locatie: Rembrandtveld aan de Rembrandtlaan.

http://www.harings-vuurwerk.nl/index.html

ik ben van plan om hier naar toe te gaan, is toch lekker dichtbij en tenminste niet op een dag. dat er veel demo's zijn:p kan iemand mij misschien vermelden wie deze demo gaat opbouwen, is dat royal fireworks? Aangezien ik lees dat dynasty (wolff) en royal deze demo gaan verzorgen,

ik ben van plan om hier naar toe te gaan, is toch lekker dichtbij en tenminste niet op een dag. dat er veel demo's zijn:p kan iemand mij misschien vermelden wie deze demo gaat opbouwen, is dat royal fireworks? Aangezien ik lees dat dynasty (wolff) en royal deze demo gaan verzorgen,

Royal Fireworks gaat deze demo schieten.
Met verzorgen wordt mogelijk bedoeld dat deze twee importeurs het vuurwerk leveren wat die avond geschoten gaat worden
:bye:

Heerlijk!

Daar ben ik vanavond ook bij. Super, mijn 2 merken de lucht in zien gaan. Voordeel vind ook dat Harings het weer per stuk schiet. Gewoon uitgaan van je eigen kwaliteit die je verkoopt en niet "onwetende" tillen door er 3 per keer af te schieten.

Alle voorbereidingen zijn getroffen om u morgen een fantastische vuurwerkshow te laten zien. We beginnen om 19.30 uur met 27 items, één voor één afgeschoten om u een eerlijk beeld te geven van het product en niet zoals de concurrentie doet, 3 potten tegelijk afsteken hetgeen een totaal verkeerd beeld kan geven

Tot vanavond!

Ai, helaas kan ik jammergenoeg hier niet bij zijn aangezien ik in Groningen zit....en daar ook overnacht...iedereen iig erg veel plezier vanavond!

:sad: Fijn, m'n pa wil met de 'gladheid' niet rijden, dus dit wordt hem niet.. veel plezier mensen die wel gaan..

Net weer terug van de demo, was prima te doen hoor:) Verder geen nieuwe producten gezien, maar was wel weer gezellig!:) Met uiteraard een pompende finale!:p

Ik kan me aansluiten bij DsNL, we hebben gezellig samen aan het hek gestaan. :) Zeker mooie producten weer gezien vandaag, maar we kenden ze natuurlijk allemaal al wel. En ook weer een heerlijke finale in echte Royal stijl, gewoon puur rammen met die cakes.
Wel was het zo koud, dat mijn voeten nu pas weer zijn ontdooid, maar dat hebben we er voor over he :p

Back
Bovenaan