Demo ABC Vuurwerk Arkel 10-12-2010

p-aart-y

VWC lid
Vuurwerkdemonstratie 10 december 2010
Inmiddels uitgegroeid tot een ware traditie!

Op 10 december a.s. zullen wij aan de Vlietskade 1509 te Arkel, wederom een spetterende vuurwerkshow houden en onze producten voor het jaar 2010 aan u laten zien. U bent van harte welkom om onder het genot van een lekker warm drankje te genieten van onze nieuwe collectie, waarmee wij u ongetwijfeld versteld doen staan!

Om een tipje van sluier op te lichten over onze nieuwe collectie: wij zullen dit jaar uitbreiden met nog meer Zena producten, maar ook exclusief vuurwerk zoals BonFire en Vuurwerk TOP Collectie!

Wilt u zich nu al aanmelden voor de show? Of wilt u graag op de hoogte gehouden worden van alle demonstratieshows/activiteiten en/of aantrekkelijke aanbiedingen ontvangen?

Stuur dan een mail met uw gegevens naar [email protected]

Nog een stukje tekst gevonden op abcvuurwerkarkel.nl.

Op 10 december 2010 vindt wederom een grote vuurwerk demonstratie plaats. Zet deze datum vast in uw agenda en kom genieten van spectaculair vuurwerk. Wij laten u zien wat wij verkopen!!!

Het in inmiddels al een traditie geworden de vuurwerkshow van ABC VUURWERK ARKEL wij gaan hem dit jaar eerder houden en wel op 10 december a.s.

U bent van harte welkom op onze show en onder het genot van een kopje koffie of chocalade kunt u genieten van ons spectaculair vuurwerk.

Er zal dit jaar veel nieuw vuurwerk te zien zijn, uiteraard zullen we de show afsluiten met een spetterende finale.

Om een tipje van de sluier op te lichten: We zullen veel nieuwe artikelen schieten zoals ZENA, BONFIRE en VUURWERK TOP COLLECTIE.

Hou de web-site in de gaten voor meer informatie!!

Tot ziens op onze show.

Team ABC Vuurwerk

Goh, ze reageren dus wel op mail... Ik heb ook al 3 keer eerder een vraag gesteld en nooit antwoord gehad :bonk:

Deze demo ga ik wel even bezoeken, hopelijk schieten ze nu wel Showtime!

Goh, ze reageren dus wel op mail... Ik heb ook al 3 keer eerder een vraag gesteld en nooit antwoord gehad :bonk:

Deze demo ga ik wel even bezoeken, hopelijk schieten ze nu wel Showtime!
dat is even afwachten :) ze zouden de schietlijst binnekort bekendmaken. ook komt morgen de nieuwe website incl. webshop online ( ook via mail gecommuniseert :))

ik ben er ook bij vanavond :) , heb er zin in :)

@ hierboven = schietlijsten zullen wel ter plekke te verkrijgen zijn :).

zo, net terug en ik was zeer onder de indruk van het gehele plaatje.

ten eerste verkeers begeleiders ,is altijd prettig
ten tweede een zeer maar dan ook een zeer mooie showroom

prachtig alles ten toon gesteld
prachtig waren ook de dames die binnen voor de nodige versnaperingen zorgden.

het was voor mij de eerste keer dat ik hier ging kijken.
maar zeker niet de laatste keer.

oja de extreem (knal doos) vond ik ook super
het vuurwerk wat geschoten werd was ook geweldig (per 2 geschoten)
persoonlijk vond ik de kamuro finale het mooiste.

de grote finale was een en al pracht.

nu nog, als ik dat mag zeggen ,een goeie kortings aktie en ze hebben er een klant bij.

Ik ben ook terug uit Arkel. De demo was minder spektaculair als vorig jaar maar wel weer erg gezellig. Ze schoten 20 producten vanaf 2 posten die 2 meter uit elkaar stonden, hierdoor kon je jammer genoeg niet zien wat 1 cake nu precies doet. Finale was erg apart met een fontein muur van ongeveer 20 meter breed en erg veel lawaai. Al met al een leuke goed verzorgde avond gehad. Gunner1001 heeft gefilmd dus er komt vast nog een filmpje online.

ik ben ook terug :) , arkel heeft een leuke indruk op mij gemaakt , gastvrije mensen in de winkel , bakkie chocomel en oliebollen waren te verkrijgen voor niks :).

voor de kinderen waren er leuke vliegtuig katapult achtige dingen :D .

de showroom zag er leuk uit , de tijd ging lekker snel tot de demo van vanavond .

de producten die geschoten werden waren ook wel aardig om te zien :) , vooral de showtime producten vond ik er boven uit steken .
de afsluitende finale was ook wel mooi :) , een muur van fonteinen . met veel kamuro finale als afsluiter :)

ik zal de filmpjes die ik heb gemaakt opsplitsen in 2 delen .

en hier zal zo dadelijk de finale als eerste online komen , en waarschijnlijk morgen of vanavond de gehele demo .

Groetjes.

Gunner1001

zoals beloofd de finale :)

de rest van de film zal ik hier in deze post plaatsen .

Finale =

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit =

En hier de 2 delen , met uitzondering van de finale omdat er anders weer gesplitst moest worden :)

dus de finale is los hierboven .

deel 1 =

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2 =

+ YouTube Video

Deel 3 =

+ YouTube Video

Groetjes :)

Gunner1001

Laatst bewerkt:
De afsluitende finale was ook wel mooi :) , een muur van fonteinen. Met veel kamuro finale als afsluiter :)

Bedankt voor de filmpjes, jammer dat de Extreme er niet op staat en ook die fontein met gezichtje, kon ik echt geen drol van zien :cool:

Die muur van fonteinen, waren dat niet die Showtime fonteinen? Waren wel soort van W-Shape namelijk. Echt spetterharde crackling zeg :shocked:

Bedankt voor de filmpjes, jammer dat de Extreme er niet op staat en ook die fontein met gezichtje, kon ik echt geen drol van zien :cool:

Die muur van fonteinen, waren dat niet die Showtime fonteinen? Waren wel soort van W-Shape namelijk. Echt spetterharde crackling zeg :shocked:

extreme staat als laatste bij deel 1 :).

rond 7:01 .

die fontijn met dat gezichtje was ook wel grappig :)

ik zie net dat ik een stuk vergeten ben :O .

dat stuk zal ik er ook wel los bijzetten xD .

Laatst bewerkt:
Ow ja, staat er wel op inderdaad rond 7:20 :bonk:

Ik vond het wel opvallend dat hier de titaan salute weer ontbrak, terwijl dat vorig jaar nieuw is toegevoegd? Misschien waren dit wel weer oude versies, snoeihard was tie in ieder geval :devil:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan