Demo 123Vuurwerk Lopik 19-12-2015

kwintos

VWC lid
Stad/dorp: Lopik
Datum: Zaterdag 19 december 2015
Tijdstip: 19.30 uur. (Terrein open vanaf 19.00 uur)
Schietbedrijf: Pyromax Deze avond showen we een selectie van ons assortiment. 0.a. Lesli, Vuurwerktotaal,Wolff
Max. kaliber: volgt nog...

VUURWERK DEMO: 19 december 2015
Terrein open 19.00 uur. Aanvang 19.30 uur, kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf!

lopik.jpg

Bij de rode cirkel kan je parkeren maar zorg dan dat je er op tijd bent en bij de groene cirkel schieten ze de show. :)

Die lijst komt helemaal niet overeen met de schietlijst die ze op de site laten zien? Ik zag al dat op die schietlijst bepaalde prijzen niet klopte ( Cruel Traction voor 125 ipv 150 ). Ik kwam eigenlijk voor de Cruel Traction vooral maar die word dus niet geschoten?

Over welke schietlijst heb jij het nu precies dan?

Kwintos als het zo druk is met parkeren weet je dan een andere plek op loopafstand in de buurt waar ik m'n auto neer kan zetten?

Kwintos als het zo druk is met parkeren weet je dan een andere plek op loopafstand in de buurt waar ik m'n auto neer kan zetten?

Ben daar eerlijk gezegd niet heel erg bekend verder.Maar vorig jaar stonden er ook verkeersregelaars dus die kunnen je wel verder helpen daar. :)

Een leuke demo! Er ging het 1 en ander mis maar dat maakte ( voor ons ) niet uit. De presentator kon het leuk oppakken moet ik zeggen. De finale was ook echt goed! Is er een soort schietlijst hiervan? Ik ben namelijk erg benieuwd naar vele producten. En de eerste klappen waren zeker Zink Bodemblitz? Man man man wat een klappen gaven die dingen...

Een leuke demo! Er ging het 1 en ander mis maar dat maakte ( voor ons ) niet uit. De presentator kon het leuk oppakken moet ik zeggen. De finale was ook echt goed! Is er een soort schietlijst hiervan? Ik ben namelijk erg benieuwd naar vele producten. En de eerste klappen waren zeker Zink Bodemblitz? Man man man wat een klappen gaven die dingen...

Waren concussions geloof ik klapte lekker. :)

zink bodemblitz is met titatium eraf precies wat kwintos zegt

Back
Bovenaan