Dealers Barely Legal

Hallo.

Ik ben op zoek naar dealers die Barely Legal verkopen, in zuid-holland.
Dus plaats hier alle dealers die Barely Legal verkopen..

Mvg, Stefan :bye::bye::bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren twee mannen van Schrambouw (Castricum) gesproken die hebben van de week contact gehad met Brave en Wichers en zullen dit jaar ook de vier potten uit de Barly Legal collectie verkopen. Hij kon mij vertellen dat deze collectie er een soort van bij hoord. De winkels kunnen beslissen welke assortimenten (Lidu, Star, Barly Legal etc.) ze willen verkopen, maar daar zit ook niet al te veel speling in in verband met de folders. Ga er maar vanuit dat veel verkooppunten van B&W dit jaar ook de Barly Legal spullen gaan verkopen.

precies wat ruben zegt , over verkoopunten van barely legal hoef je je niet druk te maken want die komen er genoeg .
alleen zijn er in dit vroege stadium nog weinig bekend maar dat komt zo in eind november begin december wel .
ik weet er toevallig al 3 en dat zijn : holl vuurwerk , rijswijkse vuurwerkhal , vuurwerk vlijmen .
ik weet het , dit is niet in zuid holland maar ik plaats het , omdat het handig is om te weten .

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ik zou ook de websites van de vuurwerkwinkels bij jou in de buurt in de gaten houden. Zo hebben grotendeels alle vuurwerkwinkels in Nederland een eigen website waarop hun assortiment vuurwerk staat. En anders even langsgaan of een email sturen, bij rechtstreeks contact heb je het snelst antwoord. Je zou ook kunnen wachten tot begin december als de folders uitkomen.

Hallo.

Ik ben op zoek naar dealers die Barely Legal verkopen, in zuid-holland.
Dus plaats hier alle dealers die Barely Legal verkopen..

Mvg, Stefan :bye::bye::bye:

Voor jou is Ixxikappers op de Zevenkampse Ring interessant. Anders kan je nog terecht bij HOL, de vuurwerkhal Rijswijk en Cash and Carry Erasmus te Den Haag.

Ook bij Boogert vuurwerk in Melissant op goeree overflakkee verkopen ze de barely legal collectie, evenals de star en lidu collection.

greets palmtree.

Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's een vriend vertelde me al van Ixxikappers maar op de site stond echt helemaal niks dat ze vuurwerk gingen verkopen maar nu ik het van meer heb gehoord zal ik daar wel even gaan kijken.
En ik las dat jullie zeiden vuurwerk-HOL als dat idd zo is ben ik heel erg blij want dat is 1 dealer waar ik standaard heen ga:D
Maar er staat niks van op de site dus hoe weten jullie dat?

Spijt mij, ik heb een foutje gemaakt. Ik heb HOL met iets anders verwisseld op de 1 of andere manier. Ze verkopen ook B&W bij Profileverbakel winkels, onder andere in Pijnacker en Nootdorp. Pijnacker is zeer goed aan te reizen met de randstadrail.

Kwestie van uitstappen bij halte Pijnacker en dan de winkelstraat van het dorp inlopen, aan je rechterhand kom je deze fietszaak dan tegen.

pijnacker.jpg

Ok, hartstikke bedankt, ik was al van plan naar intratuin pijnacker te gaan dan ga ik meteen hier langs voor een 500 grams pot van barely legal.
Weet je misschien ook de wanneer de voorverkoop begint, want dat staat niet op de site?
Ik zie ook dat ze eigen verbakel thunders hebben ofzo dus neem ik gelijk daar wat van mee om te proberen:D
Maar weet je zeker dat ze ook Barely Legal verkopen?
Denk het wel maar hij staat er niet tussen.

Laatst bewerkt:
Intratuin had ik vorig jaar 25 nov de folder van, weet niet helemaal zeker meer of profileverbakel toen ook al folders had. Maar waarom moet je eerst naar de Intratuin, in Rotterdam heb je vele Diamond dealers?

En Ixxikappers is met de metro ook makkelijk te bereiken, uitstappen bij halte Ambachtsland, 1 straatje door, max 5 min lopen en je bent er. Vul op ov9292.nl maar eens Aar en Rotterdam in, op het hoekje Aar en Zevenkampse ring zit Ixxi kappers.

Ok, bedankt ikg a gewoon bij allebij even een kijkje nemen midden december als ik niet weet wanneer de voorverkoop begint.
Maar ik ga niet naar intratuin voor Diamond Collection, neem misschien 1 ding daarvan mee.
Maar voor de klein spul enz. kom ik uit op 40 euro maar het is niet zeker hoor, als er met klein spul er een goedkopere dealer is of de prijzen van vuurwerk-hol veranderen dan ga ik niet naar intratuin.
Ik ga wel folders halen dus kan ik gelijk langs profileverbaker, voor folders en zal nog wel even langs ixxikappers gaan.

Je komt er vast wel uit. Dit zijn de dealers met B&W die ik zelf dan ken. Als je 30 KM omtrek neemt, dan heb je vele merken in je bereik. Van uit Den Haag is shoppen helemaal goed te doen, als ik vanuit daar zou shoppen zou ik alle dealers hebben die ik wil bezoeken. Ik heb een OV, dus ik kan afreizen wat ik wil :D

Maar goed,of ze allemaal Barely Legal verkopen weet ik niet, ik neem aan van wel aangezien alle winkels die ik bezocht heb wel de Extreme Salute hadden. Er zit soms wel verschil in voorverkoop aanbiedingen, wellicht ook iets om rekening mee te houden. Zo had cash en carry Erasmus te Den Haag bv geen voorverkoop en dus golden de "aanbiedingen" pas op de verkoopdagen.

Ok, hartstikke bedankt als ik ben geweest vertel ik wel de dealers die Barely Legal verkopen. Hopen dat ze Break Down dan ook nog in de reclame hebben dan ben ikh elemaal blij:D (eerst nog filmpje zien natuurlijk).
Maar denk idd dat heel veel dit merk verkopen want ze zullen denk ik best wel veel verkocht worden bij "de vuurwerkfreaks".

Ik zal zelf ook langs Ixxikappers gaan hoor, moet die BL producten zelf ook hebben als filmpje mij aanstaat. En anders loop ik mijn vriendins straat uit, 1 halte rechte lijn met de tram en sta ik zo bij een andere B&W dealer. Anders inderaad even de randstadrail in om naar Pijnacker te gaan, mag dan toch gratis reizen.

Ik hoop dat je wat met de posts kan.

:bye:

Wie kan mij helpen aan informatie over dealers van B&W die de Barely Legal serie verkopen. Regio Het Gooi-NH-Utrecht?

Wie kan mij helpen aan informatie over dealers van B&W die de Barely Legal serie verkopen. Regio Het Gooi-NH-Utrecht?

Ik wil hier wel meehelpen:D ik wil vaker over dealers zoeken maar meestal ben je me al voor:p ik zal meteen wat zoeken voor je moontan;)
Maar wat voor regio moet ik nou precies zoeken ik snap het niet helemaal welke regio?

Back
Bovenaan