De filmpjes van Utbunkertje

acyrus

VWC lid
Hallo,

Ik ben op zoek naar de filmpjes die destijds op Utbunkertje stonden, ik kan ze helaas nergens terug vinden. :cry:

Leuk dat je er naar vraagt acyrus. Het kan inderdaad kloppen dat je ze niet meer kan vinden. Ik heb alles offline gehaald sinds de stop van www.utbunkertje.nl.
De bedoeling is om alles op vwc te zetten. Ik ga me er voor hard maken maar gaat veel tijd in zitten.

Mooiste was lev-he die trailer. Die muziek die erbij was geweldig heerlijk. Wat me ook nog bij gebleven is die ster van chainthunders wat een geweld.

Ja dat waren zeker mooie momenten haha. Ons streven was gekkenhuis.
Op youtube zijn er 2 of 3 filmpjes te vinden van afgelopen paar jaar, maar van eerdere tijden (nog) niet.

Zou je de filmpjes die je nog hebt van Utbunkertje online willen zetten? Of was je dat al van plan? Door de reacties in dit topic word ik erg nieuwsgierig. :rolleyes:

Zou je de filmpjes die je nog hebt van Utbunkertje online willen zetten? Of was je dat al van plan? Door de reacties in dit topic word ik erg nieuwsgierig. :rolleyes:
Hij gaat ze online zetten, kan alleen nog wel even duren.

Heb er toendertijd in iedergeval van genoten, en hoop dat ze snel weer online zijn! :devil:

Wat ik zo 123 terug vond op mijn pc was de teaser van 1 van de DVD's.
Zodra ik filmpjes heb, en ze upload zet ik ze op youtube.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een super trailer zeg. Echt mooi spul! Hopen dat er nog meer van zulke filmpjes de op komen:)

Ik heb gister al mijn dvd's nagecheckt en heb ruim 100 films gevonden, die nog van Utbunkertje.nl komen.

Ik heb er in de tussentijd een paar geupload.

7 x China thunders 500 sh.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

3 x 4 inch jorge shell.
+ YouTube Video

Project Devestator_001
+ YouTube Video

Als je op de hoogte gehouden wilt worden kan je je abboneren op mijn youtube channel:
http://www.youtube.com/Levhe

Vanaf nu zullen er vele filmpjes worden geupload.

Ik ook grouver prachtige filmpjes:D die trailer is nog niet de trailer die ik bedoel met die vuurpijl die de tuin in schiet maar toch supertrailer met lord of the rings muziek:D en die andere filmpjes komen mij ook heel erg bekend voor vooral de chains:D

Mooie films Peter, bedankt dat je ze online zet.
Gelukkig heb ik beide dvd's van Utbunkertje, deze dvd's kijk ik dan ook regelmatig.
Perfecte sfeer zit erin.

Back
Bovenaan