Da Nang [Compound]

jakhal

Banned
Artikelnummer: 1043
Artikelnaam: Da Nang
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 schots - COMPOUND
Effectomschrijving: Zet je zonnebril maar op want zulke felgekleurde mines heb je nog nooit gezien! Daarbij zorgt het professionele kruit dat de dikke gouden brocade effecten extra lang blijven hangen. Dit mega flowerbed is rechtstreeks gekopieerd uit onze professionele collectie en wordt gebruikt voor menig show.
Tijdsduur: 48 sec
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €95,-

368B0D17-D30C-4DB6-B304-C21DD1375131.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke box, hou wel van salvo's en versnellingen. Effecten zijn mooi uitgevoerd. Prijs lijkt ok, vraag me wel af of deze box 1,2" is.

Wat een rammer van een box. Hopelijk binnenkort een duidelijker filmpje, effecten zijn maar half te zien.

Bekijk nu het filmpje voor het eerst echt goed. Voor dit geld echt een leuke compound. Ben benieuwd of die op hun demo geschoten word

Het uiterlijk van deze box is geil, ik houd daar wel van. Alleen wacht ik liever een filmpje af waar in minder is ingezoomd om een duidelijker beeld te krijgen.

Ja zeker! Tijdens de demo 1 van de beste producten! Ramde er lekker door heen. Wel snel, maar voor deze prijs ook zeker aan te raden mits hij echt zo goed presteert!

Gave V-shape box! Wel jammer dat links en rechts om en om schieten en dat rechts er mee stopt. Maar duidelijk dat het een vette box is als hij het wel goed zou doen!

Back
Bovenaan