d3vy's filmpjes 2008-2009 in HD

d3vy

VWC lid
Vorig jaar weer genoten van een waanzinnige hoeveelheid vuurwerk. Voor het eerst met een HD camera de films geschoten. De kwaliteit is aanzienlijk verbeterd hoewel een statief geen overbodige luxe was geweest :)
Omdat mijn eigen webhoster het niet zo leuk vond dat de filmpjes vorig jaar meer dan een terrabyte aan traffic heeft gekost heb ik ze dit jaar maar op youtube geplaatst.

Verwacht ook dit jaar verschillende combinaties. Voor de mensen die mijn filmpjes kennen van voorgaande jaren: ditmaal nog gekker! :D

Laat vooral je commentaar achter, ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden!

=== 17-09-2009 ===
Black Label - Ultimate Fantasy
Crown - Countdown Box A (3 cakes)
Combinatie 4x Rave en 4x Super 4 (8 cakes)

=== 18-09-2009 ===
Lidu - No Mercy
Lidu - Elements
Combinatie Madness, Illuminati, Vigilante (3 cakes)

=== 20-09-2009 ===
Een update met een aantal nieuwe kleine star collection producten
Star Collection - Flower Assault
Star Collection - Powerpalm
Star Collection - Strobe Attack
Star Collection - Star Mania

=== 24-09-2009 ===
Alle Crown Countdown films staan nu online
Crown - Countdown A (3 cakes tegelijk)
Crown - Countdown B (3 cakes tegelijk)
Crown - Countdown C1
Crown - Countdown C2
Crown - Countdown C3

=== 26-09-2009 ===
AVP 500
Crown - Supernatural
Star Collection - MOAB (5 fragmenten)
24x Weco Aligator

=== 02-10-2009 ===
Combinatie Bullseye en High Performance Illuminati
Crown - Quantum
Maxxline - Super Magnolia
8x Multishocks

=== 09-10-2009 ===
Combinatie Lidu Outbreak en High Performance Illuminati
Crown - Happy Stars
Crown - Coconut Heaven
3x High Performance Rave (V-Shape)
Combinatie 5 cakes (breakdown, ultimate, apocalypto, inferno, matrix)

=== 16-10-2009 ===
Crown - Storm in a Box
Lidu - Happy Stars
Combinatie 10 cakes (veel duits)
Lidu 2x Pyromania

=== 23-10-2009 ===
Combinatie For you eyes Only en Rave
High Performance - Rave
Star Collection - Royal Palace
Combinatie Lidu Happy Stars en Weco Sound Attack
Crown - Super 4 (4 cakes)

=== 30-10-2009 Laatste Update ===
Multishock
Combinatie Madness en Supernatural
Phoenix Collection - Vigilante
Combinatie 6x High Performance Rave
Combinatie 18 cakes

Laatst bewerkt:
Wederom leuke films. Ik vind de rave + super 4 cake's mooi samengaan.. ;) . Het enige minpuntje is, dat je te weinig films hebt gepost, ik wacht op meer! :)

Mooie kwaliteit films. Welke camera heb je gebruikt?:) Heb je alleen films s'avonds gemaakt of ook overdag?

Wederom leuke films. Ik vind de rave + super 4 cake's mooi samengaan.. ;) . Het enige minpuntje is, dat je te weinig films hebt gepost, ik wacht op meer! :)

Er komt nog veeeel meer, maar het is pas september he! :)

Mooie kwaliteit films. Welke camera heb je gebruikt?:) Heb je alleen films s'avonds gemaakt of ook overdag?

Alleen 's avonds omdat ik alleen aan siervuurwerk doe. Er is gefilmd met de populaire canon HV20 camera en videos zijn bewerkt met Sony Vegas.

Vandaag gelijk maar een paar nieuwe filmpjes :). Naast een tweetal kleine lidu cakes ook een groot blok. Dit blok bestaat uit een combinatie van een drietal zware 500 Gram 36-schots cakes namelijk:

1. Star Collection - Madness
  2. Phoenix Collection - Vigilante
  3. High Performance - Illuminati

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

d3vy, bedankt voor het delen.
Ik blijf zeggen: topkwaliteit beelden, en een goede smaak wat vuurwerk betreft.
Blijf ons verrassen a.u.b.

Mooie filmpjes:thumbsup:
De 8 cakes combo ziet er echt te mooi uit.
Kijk nu al uit naar de rest van je filmpjes:D

Erg leuke filmpjes ook creatief bezig geweest met potten aan elkaar monteren, altijd leuk! En zoals al meerdere zeiden die Combinatie 4x Rave en 4x Super 4 Is echt het beste!

Mijn complimenten!

Leuke update, ik moet zeggen dat ik de potten erg vindt tegen vallen van star collection, Geen mooie ronde effecten, de effecten zijn heel snel weg, en niet veel variatie.

Bedankt voor het delen :) Wacht met smart op meer!

Die nieuwe budgetpotjes van Star zijn niet te pruimen inderdaad, koop dan gewoon de Golden Glory of de Crossette King ofzo dan heb je mooiere schoten voor je centen.

Zojuist de resterende filmpjes van het 400 euro dure pakket Crown New Years Countdown Box A+B+C online gezet. Oordeel zelf, mijn mening is dat het geen 400 euro waard is hoewel Box C nog redelijk is.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Weer een update. Een tweetal bekende cakes en een singleshot. Het filmpje van de MOAB toont 5 verschillende fragmenten van deze singleshot.

Een ander leuk blokkie was de combinatie van een karton aligators (24 stuks). Deze cake was de afgelopen 2 jaar te vinden in de lidl van Duitsland. Voor slecht 3.99 gingen ze de deur uit.
Hoewel deze cake toch wat onder doet voor de Aquila welke voorheen bij de lidl te verkijgen was, is ook de aligator zeker niet slecht voor z'n prijs.

Deze combinatie was voor ons de opening van oudjaarsdag. Tegen schemer ging deze de lucht in. De combinatie is geschoten als 2x 12 waardoor het tempo lekker hoog ligt.
Een korte rekensom toon aan dat de combinatie ongeveer 100 euro gekost heeft. Aan jullie om te oordelen of dit de prijs waard was. Veel plezier!

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Ja, 24 x alligator levert natuurlijk een boel spektakel op.
En als je spektakel wil, moet je je portemonnee opentrekken.
Project duurt anderhalve minuut, continu volle lucht.
Hardstikke leuk gedaan. ik vind het zijn geld wel waard ja

Vandaag weer een update. Ditmaal een viertal filmpjes. Weer een heerlijk aantal goede cakes van diverse merken.
De bullseye is echt een topper, zeker gezien het een gratis cake is. Voor de grap hebben we de Illuminatie van High Performance erachter gezet. (dank katan voor de karton acties, we kwamen gewoon niet van de cakes af :D)
+ YouTube Video

De quantum is één van de betere cakes van crown. Hoewel aan de prijzige kant ben ik van mening dat de effecten erg mooi tot z'n recht komen omdat deze 8x 4 schiet. Helaas staat deze cake wat minder op film wat ook deels door de brede effecten komt.
+ YouTube Video

De super magnolia kreeg ik als vervanger van 4 lili magnolia's (ja, wederom bij Katan). De cake heeft een lekker tempo maar is wel wat aan de prijzige kant voor de standaard effecten die je krijgt.
+ YouTube Video

De combinatie van multishocks was dit jaar wederom pret. Deze cakes hebben een lekker breed effect en de finale is ook niet mis. Een dergelijke combo doet niet onder voor een dure 500 grams cake.
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Update :) vandaag een tweetal oude kleine cakes en een drietal combinaties.

Crown cakes

+ YouTube Video

+ YouTube Video

één van mijn favoriete cakes is de Lidu Outbreak. Dit keer gecombineerd met de Illuminati uit de High Performance collectie.

+ YouTube Video

3x High Performance Rave V-Shape geschoten

+ YouTube Video

Een combinatie van een 5-tal cakes namelijk Combinatie bestaande uit:
Combinatie bestaande uit:
+ Barely Legal - Breakdown (484gr 44sh)
+ Barely Legal - Ultimate Force (500gr 58sh)
+ New Spirit - Apocalypto (500gr 36sh)
+ Lidu - Inferno (???gr 80sh)
+ New Spirit - Matrix (190gr 16sh)

+ YouTube Video

d3vy mooie filmpjes misschien nog idee voor je voor dit jaar de matrix van lesli is zon topper zou eens proberen 3 stuks ofzo tegelijk of meer doe ik ook dit jaar die boeketten waren zo groot echt een topper.

Vandaag weer 4 nieuwe filmpjes.

Storm in a Box van de Crown collectie. Wat mij betreft een goed blokkie voor de prijs.

+ YouTube Video

De welbekende Happy Stars van Lidu. Niet onbekend onder de liefhebbers.

+ YouTube Video

Een combinatie van 10 cakes. Veel cakes zijn afkomstig uit de lidl in Duitsland.
+ 4x Weco - Big Crackles
+ Weco - Mystic Castle
+ Weco Sound Attack
+ Keller - Stairway to Heaven
+ New Spiriti- Matrix
+ Black Label - Ultimate Fantasy
+ lidu - inferno ... (meer info) (minder info)

+ YouTube Video

één van mij persoonlijke liefhebbers is toch wel de Pyromania uit de 500 grams collectie van Lidu. Ditmaal 2 stuks tegelijk geschoten.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan