dvisser050
VWC lid
En mijn reactie liken haha
Kunnen jullie hier misschien ook op reageren???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En mijn reactie liken haha
Uiteraard!!!En mijn reactie liken haha
Ik was de eerste!En mijn reactie liken haha
De inkomsten door accijns op alcoholische dranken brengen zoveel geld in de staatskas dat ze daar niet snel een probleem van zullen maken. Volgens het CBS was dat in 2022 1,2 miljard. Dan mag het blijkbaar wel wat slachtoffers maken, zolang ze maar 18+ zijn (en dat is overigens niet het geval, verre van).Echt bizar dat de ziekenhuizen met dit statement komen. Werk al 25 jaar in zo'n toko en zie dagelijks heel wat andere ellende voorbij komen. Niet dat ik voor een alcoholverbod ben ( ), maar daar zouden we als land veel meer baat bij hebben. Nog nooit een ziekenhuis over gehoord ...
Ik mag hopen dat "mijn" ziekenhuis niet met zo'n gek bericht komt, want dan moet ik nog in de pen klimmen ook.
Alweer...die heb ik vaker langs zien komen10.125,- via 467 donaties.
Jongste donatie afkomstig van ene Jesse Klaver
Kan ik me haast niet voorstellen of er moeten meer hondjes zijn die fikkie heten .10.125,- via 467 donaties.
Komen wel meer maffe namen langs, je kunt natuurlijk iedere naam aan je donatie hangen die je maar wil hahaKan ik me haast niet voorstellen of er moeten meer hondjes zijn die fikkie heten .
En hierop?
Femke Halsema schijnt ook groot vuurwerkfanaat te zijn.. zag die ook al eens voorbij komen10.125,- via 467 donaties.