Criss Cross

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5240
Artikelnaam: Criss Cross
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 shots
Effectomschrijving: Red palmtree, silver flash, yellow cherrys to red.
Adviesprijs: €50,00
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

5240.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Poe, 50 euro voor maximaal gevuld..Klinkt goed:D

Zijn die adviesprijzen ook al zeker?

Laatst bewerkt:
Lijkt me zeker een interessant product. Maar nou zat ik naar die effectomschrijving te kijken, en nou vraag ik me toch wel af wat yellow cherrys zijn. Weet iemand dat? :rolleyes:

Ik denk Crysanthemum. Ik ben toch van plan. nu ik de effecten,en ook de prijs weet, in ieder geval deze te kopen.

Ziet er echt tof uit en klinkt veelbelovend! Vooral Yellow Cherry's klinkt nogal speciaal :D Misschien zijn het wel crossettes, vandaar de naam Criss Cross.. De naam is niet erg origineel trouwens :p

Kan niet wachten op een filmpje :)

leuke vormgeving ,leuke effecten ,schappelijke prijs dus wie weet na het zien van een filmpje

zeker een gave bak , net als ie saai begint te worden schakelt ie over naar die blauwe glitter erbij , ziet er top uit .
wat ook wel prettig is is dat de producten per 1 gschoten zijn weet je teminste precies wat je kan verwachten als je hem in de straat zet

Gave cake, vooral als de blauwe glittering erbij komt. Finale salvo is ook tof :)

Had wel wat meer verwacht van de YELLOW CHERRY'S :(

waar zijn die 'yellow cherrys with red' überhaupt? Zie enkel lange tijd red palmtree en dan die 'silver flash' dingen

zeker een mooie pot voor een goeie prijs. Had van mij misschien iets minder eentonig kunnen zijn maar ach wat zeur ik toch. Shapoo voor proline want het is een erg mooie cake!

zo he deze cake zal wel een stevige burst lading aan bord hebben zoals ik aan die auto allarm horen kan :p :D

zo he deze cake zal wel een stevige burst lading aan bord hebben zoals ik aan die auto allarm horen kan :p :D

Idd, overduidelijk te horen van de overschakeling van de Red Palmtree na de silver flash wordt er duidelijk paar tandjes bijgezet, extreem krachtige burst, goed gedaan.

Back
Bovenaan