Crackle Night [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD884
Artikelnaam: Crackle Night
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: Crackling Mine to Big Crackling Chrysanthemum
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 44.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

13375006.c33edb14.560.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja de welbekende chry crackling waaier! Ben zeer benieuwd hoe deze presteert. Als de prijs ook te doen is komt er zeker een karton van 6 stuks.

Dit is zo'n cake met discussie over prijzen.
Het is een topper met veel crackling.
De tails hadden iets dikker gemogen.

Ik houd van dit soort cake's. Ik ben zeer benieuwd hoe 'big' de cry crackling dan is. En een prijs tot 30 euro vind ik zeker te doen, en als je een stuk beter is dan de cry crackling van zena, dan overweeg ik tot 35 euro.

Ik houd van dit soort cake's. Ik ben zeer benieuwd hoe 'big' de cry crackling dan is. En een prijs tot 30 euro vind ik zeker te doen, en als je een stuk beter is dan de cry crackling van zena, dan overweeg ik tot 35 euro.

Dan moet ik je telleurstellen,want deze kost 44,95.

tja het blijft altijd het grote breek punt bij broekhoff .
ze moeten hun cakes compacter gaan maken .
dan zullen hun producten ook aanzienlijk gaan dalen in de prijs .
kijk broekhoff maakt goede producten hoor .
maar als ik een cake zou kopen van hun heb ik toch het idee dat ik meer voor het bouw werk betaal dan voor de inhoud .
en daarom laat ik broekhoff liever staan .
maar niet te min wel een leuke cake om te zien .

Ben het er ook mee eens. Prima cake maar te duur. Voor dat geld hadden er nog 3 rijen extra bij gemogen.

zijn dat er twee, of is 't eentje die wat chaotisch verloopt? Hoe kwamen burst en crackling over?

Is erg lastig te zien maar volgens mij zijn het er 2 want je ziet ze in tegengestelde richting van elkaar schieten.De crackling kwam daar erg heftig over maar dat is als er 2 tegelijk schieten ook logisch dit zorgt dan voor een continu gevulde lucht, de burst is in mijn herinnering niet bijzonder hard.Denk dat het laatste schot wel een indicatie geeft van wat je kunt verwachten en dat valt dan weer een beetje tegen bij nader inzien..

Door de wind verwaaide het een beetje maar de crackling was ietwat magerder dan ik verwacht had maar wel lekker fel, grote boeketten en stevige burst. De mines eronder maakten het plaatje af. Lekkere bak!

Back
Bovenaan