Crackhead [Uitloop]

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: 164
Artikelnaam: Crackhead
Bruto Gewicht: onbekend
Netto Kruitgewicht: onbekend
Aantal Schoten: 36 shots
Effectomschrijving: crackling cake
Tijdsduur: onbekend
Stijghoogte: onbekend
Richtprijs: €32,95

164_crackhead.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was zeker een topcake, heerlijke crackling erin. Echter zitten we nu ook met de secret salute van rubro, met 54 schoten! Deze is dan ook gelijk een stuk goedkoper en ik denk dat de secret salute toch wel de winnaar is als ik de filmpjes daarvan kijk, echter werd die wel per 3 geschoten helaas.

Maar €32,95 voor de crackhead met 36 schoten tegenover €40,- voor de secret salute met 54 schoten is voor mij al wel duidelijk denk ik. Neemt niet weg dat de cake van lesli nog steeds niet netjes geprijsd is hoor, absoluut niet:)

Lijk me ook wel leuk om deze in een 10 uur show te verwerken. Zit verder geen bijzonder siereffect bij, dus voor overdag lijk me dit echt een goede herriemaker!

Dit was zeker een topcake, heerlijke crackling erin. Echter zitten we nu ook met de secret salute van rubro, met 54 schoten! Deze is dan ook gelijk een stuk goedkoper en ik denk dat de secret salute toch wel de winnaar is als ik de filmpjes daarvan kijk, echter werd die wel per 3 geschoten helaas.

Maar €32,95 voor de crackhead met 36 schoten tegenover €40,- voor de secret salute met 54 schoten is voor mij al wel duidelijk denk ik. Neemt niet weg dat de cake van lesli nog steeds niet netjes geprijsd is hoor, absoluut niet:)

Die laatste zin is een beetje vaag :p

Dit was echt een topper, één van mijn favorieten. Verschillende soorten crackling, lekker hard en luchtvullend. Ideaal voor in een project, maar los misstaat hij ook zeker niet :)

Die laatste zin is een beetje vaag :p

Dit was echt een topper, één van mijn favorieten. Verschillende soorten crackling, lekker hard en luchtvullend. Ideaal voor in een project, maar los misstaat hij ook zeker niet :)

Leg eens uit dan? Wat is er vaag aan?

Ter informatie: op de demo van Lesli is een sample van de Crackhead geschoten. Dat zou kunnen betekenen dat de werkelijke voorraad anders is dan de hier gefilmde versie.

Ter informatie: op de demo van Lesli is een sample van de Crackhead geschoten. Dat zou kunnen betekenen dat de werkelijke voorraad anders is dan de hier gefilmde versie.

Hey Darksoul, ik zie dat je dit bij meerdere cakes hebt gepost.

Moest je dit in opdracht van Lesli posten?

Laten we hopen dat de samples gelijk zijn aan de productie cakes

Nee hoor, gewoon eigen observatie. Ik heb een aantal (afgeschoten) cakes vastgehouden met het omruimen van het schietveld en ik heb het opbouwfilmpje van FireDragon bekeken. Daaruit blijkt wat de samples zijn en wat niet. We zijn in het verleden al vaker 'misleid' door te mooie samples, dus ik wil de mensen daar gewoon bij voorbaat op wijzen :) zo voorkomen we later rare gezichten als de cake bij latere demo's anders blijkt te presteren.

Bedankt voor je antwoord Darksoul, ik dacht al hoe moeten we dit opvatten :p

Maar laten we hopen dat er weinig of nauwelijks iets veranderd aan de geschoten samples en mocht er wel iets veranderen laat dat dan maar in positieve zin zijn :D

Nee hoor, gewoon eigen observatie. Ik heb een aantal (afgeschoten) cakes vastgehouden met het omruimen van het schietveld en ik heb het opbouwfilmpje van FireDragon bekeken. Daaruit blijkt wat de samples zijn en wat niet. We zijn in het verleden al vaker 'misleid' door te mooie samples, dus ik wil de mensen daar gewoon bij voorbaat op wijzen :) zo voorkomen we later rare gezichten als de cake bij latere demo's anders blijkt te presteren.

Back on topic :)

Bedankt voor je antwoord Darksoul, ik dacht al hoe moeten we dit opvatten :p

Maar laten we hopen dat er weinig of nauwelijks iets veranderd aan de geschoten samples en mocht er wel iets veranderen laat dat dan maar in positieve zin zijn :D

Back on topic :)

Moet hierbij wel even zeggen dat er door een van de medewerkers (naam ben ik even kwijt.) van Lesli zelf gezegd werd dat er nog wel eens meer kruit in de samples gedaan wordt door de Chinezen:wink:

waarschijnlijk gewoon in de boerenbond/welkoop dealer dingen.

en of er nu 6 soorten crackling in zitten, of maar 1,
het enige wat ik hoor ik KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKRRRKRKRKRKKRKRKKKKRRKRKRK en dat is toch gewoon helemaal geweldig!

Waar haal je die info vandaan? ;)

van mijn slimme hoofje:)

nah, aangezien deze pot bij lesli onder het label "overig" hoort, en de meeste producten van de "overig" line, bij de boerenbond werden verkocht, denk aan vet goed potje, wat schaft de pot, dat soort cake's!

Back
Bovenaan