Corsair Thunder Cake | 6 shots

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1505
Artikelnaam: Corsair Thunder Cake | 6 shots
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving:
Opgebouwd uit zes keiharde single shots heeft deze Corsair Thundercake de perfecte salvo met 6 knallen tegelijkertijd! Nu te bestellen per set van 5 stuks.

Kartoneenheid: 60/1
Richtprijs: Adviesprijs 2023: € 24,99

Screenshot_5.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is bekend wat deze gaan kosten? En ik gok dat deze in setjes van 5 of 10 stuks verkocht gaan worden, klopt dat?

Weco dealer in de buurt heeft ze er op staan met de nieuwe producten voor dit jaar.
ze worden hier aangeboden per 5, alleen kan ik nog nergens de prijzen van zien ?

Iemand deze keer gehad, foto ervan of een filmpje?
Ik zit in overweging om een karton aan te schaffen.

Nog niet zelf gehad, maar wel vorig jaar de dummy in handen gehad bij een lokale winkelier. Een aantal winkels verkopen deze met een eigen label voor een leuk prijsje. Zodoende heb ik de omlabeling besteld en ga ik deze hopelijk aankomende jaarwisseling testen. Lijkt me wel een erg leuk product voor tussendoor.

20211223_202832.jpg

20211223_202845.jpg

20221112-104001.jpg

U vraagt, wij draaien..

Deze potjes aardig vaak voorbij zien komen afgelopen o&n. Leuke all at once potjes om tussendoor te stoken. De knal is ook goed en de effecten erbij zijn wel grappig.

Heel leuke cakejes dit corsair thunder (ook wel omlabeling westen thunder salvo). Klein potje, maar een goed salvo komt eruit met boeketje. Vind het gewoon leuk stookvoer voor in vooravond. Leuk vuurwerk wat ik niet verwacht dat nog lang op de markt blijft, zal wel weer door de BPN worden gebanned.

Back
Bovenaan