Condor

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC191
Artikelnaam: Condor
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €69,95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl070.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Productfilm 2010

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is gisteren niet geschoten. Hij lijkt inderdaad op de Falcon, alleen met als extra de soort van fallings leaves ofzoiets na de fluit...erg apart dit!

Net even anders als de Falcon (oude Sky Screamers), in mijn ogen gewoon een kopie van de Jet Stream die SkyLine al had.

Prima bak, goede fluit, maar de toevoeging aan het eind van het effect, die zie ik niet echt als meerwaarde.

Apart dat prijverschil tussen Sky Screamers vs. Jet Stream en Falcon vs. Condor
Echt een absurde prijs voor een bak als dit!

70 euro toen ik dat las hoefde ik het filmpje al niet meer te kijken......

sorry maar voor mij houd het dan op, het moet leuk blijven.

Daarom doen ze dus ook eerst het filmpje en dan de prijs :p Hopen mensen zo de beurs te doen trekken :wink: 't is een van de mogelijke marktstrategieën en je moet wat als je over de gehele linie gezien veel te duur bent.

die van skyline is inmiddels al 3 jaar geleden ofzo, die zou nu ook wel ongeveer 70 euro moeten opbrengen hoor, vuurwerk is de afgelopen jaren gewoon
schandalig duur geworden met alle nepregels en zogenaamde extra kosten.

je bent niks verplicht om te kopen, ik heb dit jaar vanwege omstandigheden ook niet meer zoveel te besteden.
voor mij dus 1 of 2 hele mooie dure cakes en daarbij allemaal klein grut.
ikzelf had vorig jaar 3x de fluitbak hypnotized van fpm die was 26 euro het ding was echt brilliant en alledrie samen bijna net zo duur als deze.
maar ja ieder moet maar zelf kijken wat ie wil besteden

die van skyline is inmiddels al 3 jaar geleden ofzo, die zou nu ook wel ongeveer 70 euro moeten opbrengen hoor.

We hebben het hier wel over de cloon van de Jet Stream van Beko hè... Die was vorig jaar ook gewoon nog te koop voor 49,95...

Al met al zou ik mooi voor de Falcon gaan en deze lekker laten staan!

Back
Bovenaan