[Chooêt] Centipide

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
[Chooêt] Centipide

Artikelnaam: Centipide
Artikelnummer: AB24
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 120/1
Effectomschrijving: 14 vlinders doorgelont.
Prijs: €8,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is hij versneld? Heb hem 2jaar geleden toen hij net op de markt was gekocht en toen zat er een erg laag tempo in, Maar de dreunen waren wel genieten.

Het zijn leuke matjes voor 2 euro, maar jammer dat hij alle kantan op schiet. Ruime afstand nemen dus als je deze afsteekt!
Veel knallers vliegen eraf en gaan dus niet af, beetje jammer.

deze mat is veels te traag en er blijven te veel vlinders liggen die niet afgaan.
€2,-- is niet veel maar deze mat voldoet eigenlijk niet.

Veel mensen zeiden dat de vlinders aan deze mat heel hard gingen maar dat vind ik niet. Ze vielen me erg tegen. Ook is de knal erg wisselvallig. Ik vind deze mat slecht, maar hij kost maar €2 dus dat maakt het toch weer goed. Je trekt er toch wel even de aandacht mee, met zo'n ding.

Aan de mensen die vinden dat de knallers alle kanten op schieten: ophangen, dan heb je er geen last van.

Dat is vreemd.
Op VWB staat in het topic dat het gewoon de spanish crackers-c zijn.
14x 1.5 is geen 14 gram :p
Ik ben benieuwd wie er gelijk heeft. :rolleyes:

Als je niet wil dat de knallers eraf vliegen, moet je 'm ophangen. gaat dan wel iets trager, maar ze knalle wel allemaal :P

ik vond het geen goede mat
had heem bij knalgoed in aanbieding voor 4 euro
opgehangen(niet mezelf maar de mat aan een boom:P)
ik vond het tempo te laag als je echt een spektakel wilt
maar als ik 2 euro hoor istie nog wel goed:P

De AB24 Centipide en de AB26 Vlindermat worden nogal eens door elkaar gehaald.
Dit toppic gaat over de AB24 Centipide, dit is een kort matje van ongeveer 25cm, met vlinders gelijk de Spanish cracker-c van Chooèt. Er zit 1 st. in een doosje.

De AB26 Vlindermat is van Original, een meter viscolont met daaraan 14 vlinders gelijk de L01B van Chooèt. 2st. in een doosje.
Wat sommige al vermelden, is dat deze mat leuk is voor projecjes, of om het viscolont ervan te gebruiken en de knallers los aan te steken.
Deze knallers hebben normaal viscolont.
LET OP!!!
DE KNALLERS VAN DE AB24 KUN JE NIET LOS AANSTEKEN
Deze hebben een visco èn een snellontje..

Grtz Toon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan