China Salute 25 shots [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5022
Artikelnaam: China Salute 25 shots
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 134 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Maximaal gevulde 25 schots knalcake met zilveren staart gevolgd door een titanium burst met rode sterren.
Tijdsduur: +/- 23 seconden
Stijghoogte: ca. 30 meter
Richtprijs: € 14,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze vond ik iets minder dan zijn grotere broer van 100sh (mag voor die prijs ook wel he :p). Maar hij knalt echt net zo goed als de hardere knalcakes in nl).

Er komen trouwens net als bij de thunderking rode en groene tails van de knal af.

Ik denk dat deze lijn dan inderdaad wel geschoten gaat worden, maar er is nog geen definitieve schietlijst bekend. Dus tot dan is het afwachten wat er geschoten gaat worden.

greetzzz

Ziet er leuk uit nogmaals, maar het jammere van knalcakes is dat je hem echt moet horen wil je een goed oordeel vellen. Nu kijken of deze harder is dan de Silver Salute of de nieuwe knalcakes van Hardix. Die waren namelijk ook erg hard volgens vele mensen.

Heeft iemand al een demo bijgewoond waar deze is geschoten?? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik deze ga kopen

Heeft iemand al een demo bijgewoond waar deze is geschoten?? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik deze ga kopen

deze collectie is nog niet geschoten op een demo naar mijn weten.

de demo`s die ik weet waar deze producten geschoten gaan worden zijn vuurwerkmagazijn7kamp en vuurwerkbergschenhoek :bye:

Beste Nemmie,

Helaas kunnen wij deze produkten ook niet schieten i.v.m. de late levering van het vuurwerk.

Het zal vooral Dynasty en Bonfireworks worden........

Met vr.gr.

Edwin

Ziet er leuk uit nogmaals, maar het jammere van knalcakes is dat je hem echt moet horen wil je een goed oordeel vellen. Nu kijken of deze harder is dan de Silver Salute of de nieuwe knalcakes van Hardix. Die waren namelijk ook erg hard volgens vele mensen.

de asian salute ga ik halen en heb drie keer een dutch thunder bestelt, probeer het wel te filmen, en dan zul je het verschil wel merken;), vooral als er met de zelfde camera wordt gefilmd

Deze geschoten vóór een Asian thunder cake en deze knalt hem er uit :)
Maar dat mag ook wel gezien het prijsverschil.

Ik moet zeggen, heb deze geschoten met oudejaarsavond en ik kan alleen maar zeggen uit eigen ervaring dat de silver salute een geduchte concurrent erbij heeft gekregen, vind het een toppertje en krijgt mijn voorkeur boven de silver salute.

kost gelukkig ook maar 12,95. Dus zeker een toppertje.

Hier mijn filmpje. Misschien vervanging voor beginpost aangezien dat filmpje uit china komt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze had ik niet in mijn collectie.
Denk dat ik hier toch spijt van gehad heb.
Mooi filmpje MrBonbridge.

Back
Bovenaan