China Red Fluitcake 300 schots [Uitloop]

zeer mooie fluitcake was deze vorig jaar! Bij de vuurwerkstunthal in Elst verkochten ze deze vorig jaar ook al. Was voor mij een van de mooiste fluitcake's die ik had. Lekker tempo en een beste knal op het einde van iedere fluitje. heb er jammer genoeg geen straat filmpje van gemaakt maar wel foto's:

img1862hq.jpg

img1861i.jpg

img1860vx.jpg

Ik vind hem er van buiten ook erg netjes en mooi uitzien en de uitwerkingen van deze fluitcake zijn ook zeker de moeite waard!

Laatst bewerkt:
en wa mag da kostuh?

vind 't in 't begin nogal heel zielig overkomen 'pfieuw'....'pfieuw'....'pfieuw'... maar die latere salvo's met knal zijn wel heel lekker simultaan. Hoop dat het in 't echt wat voldoende hard klinkt en niet zo wijverig als op 't filmpje...

edit: voor die prijs gaat er minstens eentje mee voor overdag, en mss nog wel meer.

vorig jaar heb ik hier inderdaad €13,95 voor betaald. denk ook dat de prijs nu rond de €17 gaat worden.

Als dat zo is China Red zou ik het echt helemaal top vinden. Want dit is echt een enorm goed product voor erg weinig geld. alles is dit jaar al duurder geworden dus het zou inderdaad mooi zijn als dit gelijk kan blijven!

Ik heb het toch nog even nagekeken en vorig jaar heb ik voor deze €16,95 betaald en dit jaar moet hij hier toch €17,95 gaan kosten. het is wel een prijs verhoging maar ik vind deze dan noch steeds de moeite waard.

Mooie fluitcake, de lage prijs verbaast mij ook, helaas nergens te verkrijgen hier in de buurt.

Prachtige fluitcake inderdaad.
Die zou perfect hier in de straat staan.
Zeer goede prijs ook.
Ook voor hier geld, helaas geen dealer in de buurt.

Ik krijg deze bak gratis bij mijn bestelling. Maar is het iets om 0.00 mee in te luiden, of zijn de fluiten daar niet goed genoeg voor? Bovendien, het begin is echt prut.. maar halverwege lijkt het wel aardig wat geweld!

Back
Bovenaan