Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij tenhore is gekomen is dat deze cake's aangepast zijn zoals je op het filmpje ziet zijn het cake's van verleden jaar. Ze zijn nu aangepast en veel sneller gemaakt. Ze vonden ze zelf ook te langzaam.
De fluitcake van 200sh was vorig jaar inderdaad beneden niveau.
De 300sh en de 686 sh (blijft een raar getal) waar daarentegen echt geweldig.
De 200sh is inderdaad dit jaar aangepast qua tempo.
Ze zijn nog niet binnen, maar zodra ze er zijn zullen ze getest worden op snelheid. Die snelheid is aangepast. Vorig jaar tijdens onze demo duurde de 638 schots ruim 3.5 minuten, om gek van te worden. Hij mag nu nog maar 60 sec. duren.
Bij mij duurde de 638 sh (ben blij dat ik nu het juiste getal heb gevonden) 70 seconden vorig jaar. En die van 200sh duurde ruim 2 minuten.
Maar ik ben blij dat er alsnog naar wordt gekeken dan, want waarschijnlijk had ik vorig jaar een paar snelle versies van de 638sh.
Ze zijn nog niet binnen, maar zodra ze er zijn zullen ze getest worden op snelheid. Die snelheid is aangepast. Vorig jaar tijdens onze demo duurde de 638 schots ruim 3.5 minuten, om gek van te worden. Hij mag nu nog maar 60 sec. duren.
ik vind zo'n ding best lachen als het fftjes duurt. 2 minuten vind ik dan ok helemaal niet erg![]()
deze gaat € 13,95 kosten
Zie hem op de intratuin pagina van sliedrecht staan voor 4,95. Voor die prijs is het natuurlijk een echte topper.