granddessert VWC lid vrijdag om 11:40 #61 rollingthunder zei: Ligt eraan. Na 1 30mm bak? en welke? Klik om te vergroten... Na de hardcore clown of elke andere ongekooide 30mm? Absoluut ja!
rollingthunder zei: Ligt eraan. Na 1 30mm bak? en welke? Klik om te vergroten... Na de hardcore clown of elke andere ongekooide 30mm? Absoluut ja!
Krisvb VWC lid vrijdag om 14:11 #62 rollingthunder zei: Ligt eraan. Na 1 30mm bak? en welke? Klik om te vergroten... Yes. Ervoor zit een 25mm waaiercake, dan de Lion en daarna zat ik dus te twijfelen om dit erachteraan te schieten.
rollingthunder zei: Ligt eraan. Na 1 30mm bak? en welke? Klik om te vergroten... Yes. Ervoor zit een 25mm waaiercake, dan de Lion en daarna zat ik dus te twijfelen om dit erachteraan te schieten.
R rollingthunder VWC lid vrijdag om 16:13 #63 Krisvb zei: Yes. Ervoor zit een 25mm waaiercake, dan de Lion en daarna zat ik dus te twijfelen om dit erachteraan te schieten. Klik om te vergroten... Denk dat het wel goed komt. Je zou eventueel ook 2x kunnen doen en een andere kleinere 25mm of 30mm erbij... afhankelijk de timing.
Krisvb zei: Yes. Ervoor zit een 25mm waaiercake, dan de Lion en daarna zat ik dus te twijfelen om dit erachteraan te schieten. Klik om te vergroten... Denk dat het wel goed komt. Je zou eventueel ook 2x kunnen doen en een andere kleinere 25mm of 30mm erbij... afhankelijk de timing.