Celebration Time

RF JEROEN

VWC lid
celebrationtimegroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1470
Artikelnaam: Celebration Time
Bruto Gewicht: 2400 gram
Netto Kruitgewicht: 244 gram
Aantal Schoten: 24
Effectomschrijving: Lemon to purple, red to white, golden to sea blue, green to pink
Richtprijs: €23,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Ik ga er van uit dat dit een cake is die peony,s schiet?
(staat namelijk niet duidelijk in de omschrijving)
Overigens wel een prachtige combinatie van diverse bijzondere kleuren
We gaan het zien tijdens de demo

Ai ai ai, hier gaat mijn kleurenlievend hartje sneller van kloppen! Kom alsjeblieft met jullie spul naar 't Hoge Noorden?

€23,50 adviesprijs. Mooie cake met ontzettend mooie en vooral heldere kleuren!

Nu ik de film van DarkSoul zie schiet me ineens te binnen dat de boeketten qua grootte wel tegenvielen, en de boeketten vaak snel weg waren. Ik geloof alleen dat dat vaak zo is bij color changing. Het is wel een erg origineel effect en goed uitgewerkt door het gebruik van veel verschillende kleuren, dat maakt hem zijn geld zeker waard.

Laatst bewerkt:
Voor mij geen min / geen plus.
Concept is erg goed. Dit was nog niet op de markt in deze hoedanigheid.
Helaas gewoon te dun uitgevoerd, en effect iets te snel weg.
Deze cake heeft echter wel felle kleuren en nog meer kleuren dan de City Lights van Bon.
Zeker het proberen waard, maar er had meer ingezeten met die extra 5 grams kruit per tube. Had daar best een 10-tje extra voor willen betalen ook.

Qua kleuren,zeer goede cake,absoluut zijn geld waard. Niet hele grote effecten,maar wel een lekker tempo,en de kleuren zeer helder.

De color changing was bij 1 van de potten, en ik vermoed dat het deze is, echt heel sterk. Het gaat ten koste van de groote, dat zeker weten, maar het effect zelf was echt duidelijk.

Ik sluit me aan bij Heartworm, het concept is fantastisch, de uitwerking vond ik zelf iets minder. Mede omdat de boeketjes een beetje rommelig overkwamen. Maarja, wel een dappere poging om dit concept zo neer te zetten!

het verkleuren is best mooi .
maar jammer genoeg overtuigt deze cake mij niet .
want of hij schiet te hoog of hij heeft te weinig burst

Niet Joost?

Ik vind hem werkelijk prachtig!

Hij knalt inderdaad erg hoog, daardoor lijken de effecten aan de kleine kant. Maar zo'n genoemde "colorchange" is hierbij prachtig uitgewerkt. Met de prijs kan ik ook leven... Toppertje hoor!

Niet Joost?

Ik vind hem werkelijk prachtig!

Hij knalt inderdaad erg hoog, daardoor lijken de effecten aan de kleine kant. Maar zo'n genoemde "colorchange" is hierbij prachtig uitgewerkt. Met de prijs kan ik ook leven... Toppertje hoor!

prijs is ook te doen en colorchange is iets heel aparts .
maar omdat hij te hoog schiet vind ik dat wel een afknapper .
en zo kom ik wel eens meer dingen tegen waar van ik denk nee .
maar goed dat ben ik weer :D:shy:

En de boeketten zijn binnen een tel weg, wat voor mij een echte afknapper is, ondanks het originele concept!

Ik vind de colourchange, en vooral met die bijzondere kleuren, icm de prijs dan wel weer voldoende reden om hem te willen :)

Wie van veel kleuren houd,absolute aanrader. Effecten vervliegen wel snel,maar de kleuren zijn goed helder,en netjes uitgevoerd.

Ben erg benieuwd naar deze cake, color changing ziet er goed uit, alleen lijken de boeketten zo klein en snel weg. Is er iemand die meer kan vertellen over hoe deze was tijdens de jaarwisseling? Of misschien een straatfilmpje. :)

Back
Bovenaan