Cees van der Horst Breda

Afgelopen dagen 3x geweest en alle keren gewoon top. De jongedame bij de bonnenscanner is een leuk vriendelijk ding en de gasten/dames achter de balies allemaal aardig.en relax. Ouwe Cees die af en toe ff de ljjnen uitzet.
Gewoon toptent.

Prijzen met de freak ook heel goed en breed assortiment.

Complimentje aan de parkeerman buiten. Dat ging supersmooth met de parkerende auto's en de aankomende/lossende vrachtwagens.

Tot volgend jaar!

Ging weer helemaal prima vanochtend.
Misschien puntje van aandacht: een in en een uitloop creëren.
Verder geen op of aanmerkingen en volgend jaar weer👍👍

Net ook terug van de laatste bestelling, het was nog steeds heel druk maar rij ging vlot en alles compleet. Denk dat er net iemand van het forum voor mij was met een aardig grote bestelling, die werd vakkundig geholpen met de spullen. Tot volgend jaar en kijk nu al uit naar de outlet 😂

Het was er flink druk, ook bij de twee buren, maar alles was zoals altijd weer prima geregeld. Misschien zijn ze de uitgifte kamer een beetje ontgroeid, want zo druk heb ik het nog nooit eerder gezien. Desondanks liep het op rolletjes en werden de bestellingen in rap tempo uitgeleverd. Ik stond een flink eind ver geparkeerd, maar toch boden ze het aan om samen de spullen naar de auto te brengen, waarvoor nogmaals dank! Ook nog een compliment voor al het personeel dat echt flink moest aanpoten maar onwijs vriendelijk bleef naar iedere klant, dat heb ik elders wel eens anders gezien.

Alvast tot volgend jaar, succes met de laatste dag omzet draaien en een fijne jaarwisseling!

Oh, en ik vergeet nog te vermelden, de Baccarat werd alsnog uitgeleverd, heel erg blij mee!

Was vanavond inderdaad echt heel druk. Denk in totaal 45 minuut gewacht op mijn bestelling. Hoe dan ook werd je goed verzorgt met een pils mannetje of een colaatje tijdens het wachten. Helaas was de Break Out niet op voorraad dus de Sky Symphony meegekregen als vervangen (zoals van te voren netjes gecommuniceerd). Daarnaast ook nog leuke 'gratis' cakes meegekregen. De crystal tropic ipv de Black Arrow en de Dancing Monkey ipv de Misaki.

Tip voor aankomend jaar is om misschien de parkeerplaats die bij de ingang staat een grotere tent (of zo'n hardshell tent) neer te zetten om de uitgifte te regelen. Zoals Arahon al heeft vermeld is die ruimte voor de uitgifte echt te klein soms. Je komt er nadat je je bestelling hebt gekregen bijna niet meer uit.

Al met al is en blijft dit voor mij 1 van de beste winkels in Nederland. Vriendelijk personeel die echt hard werken.

Eerste keer Breda vuurwerk voor mij, kan niet anders zeggen dan toptent.
Klein halfuurtje wachtrij, parkeerwachter goed bezig, en inderdaad een drankje tijdens het wachten. Alles compleet ook dus voorraadbeheer gaat goed. Uitgifte ruimte kan inderdaad wat beter, was lastig doorlopen met grote compounds door die mensenmassa.
Mij zien jullie iig terug volgend jaar.

Die Pearl of the South was echt een totaal andere box. Echt kansloos dat je hem letterlijk zo aanprijst en dan iets levert wat er in de verste verte niet op lijkt. Domper in m’n show!

Die Pearl of the South was echt een totaal andere box. Echt kansloos dat je hem letterlijk zo aanprijst en dan iets levert wat er in de verste verte niet op lijkt. Domper in m’n show!
Helemaal mee eens. Ik had deze box ook en viel best wel tegen. En dan hier beweren dat het een omlabeling is. Gewoon misleiding..
Voor mij ook de laatste keer dat ik iets van hun eigen label bestel.

Namens het gehele team een dank aan allen voor het vertrouwen, de complimenten en de verbeterpunten het afgelopen jaar. We hebben ons best gedaan iedereen te helpen en hopen dat we hebben kunnen bijdragen aan een succesvolle jaarwisseling. Het was met momenten een stapje erbij zetten om iedere klant snel te kunnen helpen en zullen dit jaar weer de tijd nemen om door gedegen voorbereidingen de excessen in wachttijden verder te gaan beperken.

Voor wat betreft de Pearl of the South, we hebben hem besteld als private label van de 4 seasons bij Rubro maar dit bleek al tijdens onze show om 18:00 anders uit te pakken. Ondanks dat het een in ons optiek goed blok is gaan we dit met de leverancier bespreken.

Back
Bovenaan