Cake 199 shots

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 2290
Artikelnaam: Cake 199 shots
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 199 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving:
Verpakkingseenheid: 1/1
Adviesverkoopprijs: € 199,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
nu is er natuurlijk nog niet veel bekend van deze cake.
Hij zal vanavond wel geschoten zijn. Maar ik vind 50 euro per 500 grammer wel aan de maat.
Ik ga nu rustig wachten op filmpjes. En misschien dat ik mijn mening compleet bijstel(denk het niet)
greetzz

De 3 cakes uit de Proffesional Collection waren helaas niet op tijd binnen gekomen voor de demo. Op beelden moeten we helaas nog eventjes wachten.

Ja ja.. zal wel. Ze willen natuurlijk gewoon geen risico's lopen dat de duurdere cakes (blokken) niet in de smaak vallen. :P

Tsja wat moet je hier nu op zeggen! Misschien wachten op de filmpjes maar ook dat beeld kan tegenvallen. Straks maar in het echt bewonderen bij de demo in .. Kampen misschien!!

de demo is gisteren geweest maar de cake,s waren nog niet binnen

klopt, dat stond ook in post 3 ;-)
Ik vind het wel jammer dat dit soort dingen dan niet binnen zijn. Er kan natuurlijk altijd iets tegenzitten. Vertraging in transport of in productie. Maar het valt wel op dat het weer de zwaardere cakes zijn die ontbreken.
Zou het inderdaad zou kunnen zijn dat ze dit bewust doen? (Het is niet mijn bedoeling om hier mensen te beschuldigen van valsspelen of bedrog)
Ik denk niet dat ik hier antwoord op zal krijgen van de importeurs zelf.
Maar wat ik jammer vind is dat het nu bij speculeren blijft. Dus we weten niet wat de effecten zijn, hoe groot de uitwerkingen zijn.
Voor zoals het nu lijkt vind ik de cakes te duur, zoals ik eerder ook al zei.
Hopelijk komen er binnenkort films online(desnoods china films) zodat we er in ieder geval iets van kunnen zeggen.

greetzzz

Nee dat is het niet, durf ik haast zeker te zeggen. Importeurs zijn over het algemeen toch trots op hun nieuwe producten, zeker als het iets nieuws is als 25 gram of een doorlontbak. Die willen ze maar wat graag laten zien.

Als je al importeur niet achter je product staat en ze niet schiet, omdat ze misschien niet in de smaak vallen... Dan kun je wat mij betreft meteen inpakken.

Ja dat ben ik wel met je eens! Waarom demo niet later dan? Of zijn ze zo tijdsgebonden dan t is net wat je zegt als je toch iets nieuws hebt wil je t graag laten zien. Maar t wekt wel de nieuwsgierigheid op da s'duidelijk. Maar toch beetje jammer dit.

dit zouden je toppers moeten zijn op de demo.
en als ze er dan niet zijn dan zou ik er alles aan doen die demo te verschuiven.
dit kan natuurlijk niet 199 euro is een hoop geld en iets zomaar op de gok kopen doe ik niet snel en al helemaal niet voor 200 euro.
heel jammer is dan ook nog dat er maar 10 gram per schot in zit.

maarja we zullen zien hoe dit af loopt

gr

2890.jpg

Denk wel dat menigeen uitleg moet geven aan oom agent,dat het toch echt Nederlands vuurwerk is!!:D:shocked:

Met dank aan Hardix natuurlijk.

Kan iemand mij inmiddels al iets meer vertellen hierover? Iemand laatst toevallig nog gezien of iets gehoord over deze items?

volgens mij worden we hier bedonderd dit is de select 2.0 van proline excact het zelfde fimpje en uitwerking.
nou nou wat nieuw.

volgens mij worden we hier bedonderd dit is de select 2.0 van proline excact het zelfde fimpje en uitwerking.
nou nou wat nieuw.

Bedonderd? bedonderen is iemand iets anders geven dan afgesproken. Nieuw is iets wat vorig jaar nog niet te koop was. Dus je bericht vind ik een beetje vreemd :)

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar bedonderen klinkt wel heel erg zwaar hoor

Back
Bovenaan