Caïro Crackling

Ik zou hem juist niet op al te grote afstand filmen, bijna iedereen schiet dit ding in de straat. Dat is voor de meesten hier denk ik de referentie die ze nog in het hoofd hebben zitten.

Dat werkt zo niet he.
Als de jouwe in een klimaatkamer heeft staan drogen en die van hem heeft in een vochtige schuur gestaan,dan heb je geen geldige "baseline" :d ;)
(krijgen we daar weer "gezeik"over 😂)
Gewoon allebei een dagje buitenshuis de elektrische oven in op 50 graden zodat de samples even droog zijn 😇😁.

Zeker niet binnen doen ivm de chemische lijmgeur tijdens het droogproces, kan zelf geen andere goede redenen verzinnen hahaha 😉

Effe afwachten wanneer dat filmpje online komt van een 2024 versie Cairo,ik voorzie nu alweer stress,popcorn en drankjes op de komende reacties als die online komt :d
*begint langzaam aan te lijken op iets wat vergelijkbaar is met een premiere van een duur gemaakte film in hollywood 😂;) *

Als die tegenvalt, mogen zelfs de winkeliers hem voor straf terug naar Magnum/Broekhoff sturen🤣. Maaja kom op. Kan toch niet jo. Hij is gewoon top......... Hoop ik 🤣

Back
Bovenaan