Burn out

pyrostar88

VWC lid
Artikelnummer: 1585
Artikelnaam: Burn out
Bruto Gewicht: 1388gram
Netto Kruitgewicht: 500grams
Aantal Schoten: 56 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 40seconden
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: 25,00 euro
o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

Nieuw Label

13312737.50831d1a.560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zette net een reactie neer bij de andere nieuwe cake uit deze lijn, maar ik zie dat deze cake dezelfde prijs heeft alleen nog meer schoten! Ik ben benieuwd vorig jaar stelde deze collectie mij niet teleur dus ik heb er nu ook alle vertrouwen in. :)

ho wacht eens even nu wordt het meenens .
het label ziet er goed uit de prijs is ook super scherp .
ik ben benieuwt

prijs is scherp, kruit is nog niet bekend maar laten we uitgaan van 500gram dan kunnen het nog 56 prutboeketjes zijn. Maar wat een goede fabrikant wel niet met 10 gram kan doen...

zo op het filmpje te zien voor 25 euro een prima potje...niet veel spectaculairs maar wel mooie prijs/kwaliteit naar mijn idee

Ik blijf dit jaar ook maar weer gewoon bij de budgetline b cake.
Alle 3 de nieuwkomers vallen mij wat tegen ondanks dat ze scherp geprijsd zijn.

Mensen, dit is een echte aanrader!
Veel effecten in een langdurige pot voor een zeer lage prijs!

Deze heb ik 2x besteld.

Ik ga hem bestellen, vind hem erg mooi, behalve de finale, iets meer kleur hadden ze daar moeten doen...

Zijn het nog een beetje harde knallen?

Hij was niet verkeerd, maar vond hem wel redelijk mager qwa effecten. Maar voor die prijs een leuke cake!

Hele mooie pot dit!
De eerste rijen gingen mooi tegelijk af, zodat het net leek alsof het een kleine vuurwerkshow was. En zodra de crackling kwam ging die ze 1 voor 1 schieten maar met een hoog tempo. Door deze combinatie was dit 1 van de mooiste potten die ik had..En dat voor €25.

Waarschijnlijk was mijn mening totaal anders geweest als die de boeketten 1 voor 1 schoot mja.

Back
Bovenaan