Bruinisse 16-07-11

hardcore0438

VWC lid
wie:Beko vuurwerk
wat:als het goed is weer prof. tot 3"
waar: op de dijk in de haven van bruinisse.
tijdstip/datum;zaterdag 16juli 2011 22;45
Mis het niet, gezien het een jubileumjaar is zal er extra groot worden uitgepakt!!!

22.45 uur Als afsluiting van de Visserijdagen kunt u zoals gewoonlijk vanaf de dijk bij de haven een spectaculaire vuurwerkshow bewonderen, mede dankzij Visserijvereniging Algemeen Belang. De Stichting Festiviteiten Bruinisse zou echter zichzelf niet zijn als zij in dit jubileumjaar niet zou zorgen voor een nog overweldigender show dan voorgaande jaren. Zoek tijdig een plekje op de dijk en MIS HET NIET!!!

Laatst bewerkt:
Oe, dat moet dan nog al wat worden. Laatste keer dat ik hier was, is volgens mij zo'n 5 jaar geleden. Kan het bijna aanfietsen, maar elke keer zie ik er weer vanaf. Misschien dat'k weer eens een poging waag.

Miss wat leuke boeiende informatie

Volgens de aanvraag wordt er op drie verschillende plaatsen op de pier vuurwerk afgestoken. Het aangevraagde
vuurwerk met de grootste effectafstand zijn shells van 100 mm. De hierbij behorende veiligheidsafstand
bedraagt minimaal 200 meter als deze onder een hoek van 90 graden t.o.v. de ondergrond worden
afgeschoten. Door de bakken met shells van het kaliber 95 mm t/m 100 mm schuin op te stellen in de rekken
en onder een hoek van 15-20 graden (t.o.v. loodrecht) af te schieten in noordoostelijke richting wordt de
veiligheidsafstand tot het havenplateau kleiner en die in noordoostelijke richting groter.
De veiligheidsafstanden tot het publiek worden enerzijds door de aanwezigheid van water gegarandeerd en
anderzijds door shells van het kaliber 95 mm t/m 100 mm in schuin opgestelde rekken van het publiek af, af
te schieten. Aan de veiligheidsafstand wordt blijkens het werkplan en de plattegrond van de locatie alsmede
blijkens onze gegevens voldaan.
De overige in acht te nemen veiligheidsafstanden vallen allen binnen de in het werkplan aangegeven cirkel

Da's zeker leuke informatie! Hieruit blijkt dat met de goede wil van officiele instantie's best iets mogelijk is m.b.v. het interpreteren van de regels, mits alles in goed en vriendelijk overleg gaat!
Ik gaat hier proberen bij te zijn al is het een eindje rijden!

contact gehad met de organisatie,vanwege het pestweer hier ...
het vuurwerk gaat gewoon door, tenzij de wind nog veel gaat toenemen

ben er ook zeker bij (a)
heb er zin in!
waarsch te herkenne aan een zwarte moterpak:P als ik me jas uit heb waarsch een Vw belgië trui :)!

Ik moet er op de fiets naartoe, dus in deze regen lijkt me dat een dikke nee. Maar ik ga mijn ma zo ver proberen te krijgen dat ze gaat rijden en dan neem ik wel nog wat dvd'tjes mee voor mensen die nog wel komen ondanks de regen. :)

Back
Bovenaan