Brilliant!

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4540
Artikelnaam: Brilliant!
Bruto Gewicht: 7 kg
Netto Kruitgewicht: 1160 gram
Aantal Schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: De BRILLIANT! is een 75 shots compound box boordevol met dahlia effecten, deze dahlia’s worden de lucht ingeschoten met daaronder gekleurde staarten, gekleurde mines en crackling mines! In de lucht gecombineerd met glittering willows, chrysantemum en titanium burst.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €107,99

brilliant.PNG

Laatst bewerkt:
Ik zie deze nu voor het eerst eerlijk gezegd. Ziet er goed uit. Mooi ook dat paarse, zie je niet vaak. Ben dan ook wel benieuwd of iemand deze in de straat heeft gehad. Voor het bedrag dat je noemt is hij zeker het proberen waard.

Laatst bewerkt:
De meeste freaks zijn niet echt gecharmeerd van deze importeur. Heb afgelopen jaar iets aangeschaft, maar dit was voor mij de laatste keer. Chinafilmpjes zijn vaak echt goed maar productie vind ik voor 99% ruk.

Je moet idd het betrouwbare spul met een loep zoeken bij Caffer...Kata...WTF 🙄 laat staan de absurde prijsvoering en in webshop ronduit criminele "van/voor" prijsstellingen en fictieve bestellingsaantallen. Kan zelfs Jysk nog wat van leren maar denk dat die zich nog wel zouden schamen.

De meeste freaks zijn niet echt gecharmeerd van deze importeur. Heb afgelopen jaar iets aangeschaft, maar dit was voor mij de laatste keer. Chinafilmpjes zijn vaak echt goed maar productie vind ik voor 99% ruk.
Moet eerlijk toegeven dat de videobewerker goed zijn werk doet, ziet er prachtig uit😂👀

Back
Bovenaan