Breath of Angel

RF JEROEN

VWC lid
breathofangelgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1475
Artikelnaam: Breath of Angel
Bruto Gewicht: 2200 gram
Netto Kruitgewicht: 272 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Golden willow to blue w/golden tail w/willow mine, golden willow to purple w/golden tail w/willow mine
Richtprijs: €20,75

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Goeie prijs voor een volgens mij mooi product. Ben benieuwd naar een demofilmpje met een camera die 't goud goed vastlegt :)

Ook voor deze cake geldt: prima prijs/kwaliteitsverhouding.
De willows in deze cake worden schitterend uitgevoerd, kwalitatief en breed geschoten. Alleen de burst is wat minder

Eén van mijn favoriete effecten. Voor de mensen die hem nog niet live hebben gezien: Dit moet je live meemaken om hem echt te ervaren, want een film komt het gewoon totaal niet over.
Voor €20 euro een must-have!

Deze cake kwam naar mijn mening veel beter over op de demo dan dat ik hem nu (bijna niet) zie in de filmpjes. Ik had er in ieder geval ook een vinkje bij gezet dat ik hem mooi vond. Goud is en blijft natuurlijk erg lastig om vast te legen op film. Ik hoop echter dat er filmpjes van komen waarop de cake iets beter te zien zal zijn. Dat verdiend deze cake wel degelijk.

Er was een aardig heftige rookontwikkeling waardoor het filmen ons niet makkelijk gemaakt werd. Ook was er aardig wat vocht iedere keer waardoor de lenzen wat waziger worden.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

het geluid kan soms een beetje raar doen, er was een schakelaartje omgezet dat niet hoort :p Mijn excuses

Laatst bewerkt:
Hihihi...grappig dat geen één camera het lukt om het goud van deze cake vast te leggen. Daarom zijn alle filmpjes die nu getoond zijn ook niet representatief. Deze cake presteerde veel beter dan de films doen lijken. De boeketten waren redelijk groot, de burst was wel oké. Het goud was duidelijk zichtbaar en mooi lang brandend. De gekleurde tips waren ook loepzuiver.
Voor €20,75 echt wel een prima cake :)

Vond deze gister ook opvallen, met de prijs van €20.75 een echte aanrader :)
Heb net even op de computer gekeken en het goud is goed te zien, ben benieuwd of dat nog steeds zo is als hij geüpload is..

mooi ding voor 20 euro. Even als de cakes van Bonfireworks; hier word ik nou blij van. 20 euro + aardig grote en duidelijke effecten en mooie mines. Wordt voor mij een keuze maken tussen de treasure island van bon of deze. Of wie weet toch beide ;)

Ik twijfelde eerst of ik de Golden Glory van ProLine zou nemen dit jaar, maar ik denk dat ik dat ik deze neem. De effecten zijn vast wat minder groot (?) maar de prijs is dan ook een stuk lager!

Back
Bovenaan