Brasschaat, 01-Okt-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 01-Okt-2010
Plaats: Brasschaat
Land: Belgie
Wie: DBK Fireworks
Kaliber: Professioneel tot 6”+ Consumenten vuurwerk
Locatie: Op de weide voor de Hemelhoeve. (Gemeentepark Brasschaat)
Tijd: Tussen 22.00 en 23.00
Waarom; 175 Jarig jubileum Mater Dei school
Extra Info: Programma

Laatst bewerkt:
ben benieuwt of dit wel echt 8 uur gaat beginnen(zaterdag werken):bonk: . zou wel fijn zijn.
dan ben ik waarschijnlijk ook aanwezig.

ben benieuwt of dit wel echt 8 uur gaat beginnen(zaterdag werken):bonk: . zou wel fijn zijn.
dan ben ik waarschijnlijk ook aanwezig.

Nou rond 8 uur betekend bij de zuiderburen meestal na 8 uur:)

Je hebt zowizo het "Belgse Kwartiertje" he:wink:

tijdstip van afschieten is tussen 22 en uiterlijk 23uur. Dit afhankelijk van de festiviteiten die gaande zijn. dus -niet- 20 uur!

Voor degene die er heen gaan, tot dan! :)

Laatst bewerkt:
Keiharde mines van europese makelij, oranje mines met salutes. Silver Rain was ook bizar mooi.

Ben ook ff langs geweest, was echt een leuke goede show met veel europees materiaal. Heb echt genoten en mijn pa ook. Meerdere forummers tegen gekomen, damanius, vinnie en thresher. Jammer van het weer maar niks aan te doen.

Was zeker de moeite waard om even hierheen te rijden.
Veel dikke producten gezien!! Uitblinkers waren toch wel de oranje mines met zware salutes erin en de shell met fluittail en als effect time rain willow met palm pistil gruwelijk.

Hopen dat er toch weer vaker zulke shows in België komen.

Volgende keer het publiek wel iets verder naar achter zetten.

Ja in Nederland had dat zeker gemoeten , maar is Belgie is dat (nog) niet zo. Gelukkig niet , Nu kunnen we nog ff ouderwets genieten van zo dichtbij te kunnen staan. Voor Nederlandse begrippen had je dan op 265 meter van de 6inchers afgestaan. maar als je het te gevaarlijk vond, neem ik aan dat je zelf een stuk naar achteren ben gelopen. de wind stond trouwens schuin naar achteren. die die speelden ook geen rol. i.v.m vallende resten.

Ik zelf heb ook op een veilige afstand gestaan,
Maar puur om het op beeld te kunnen krijgen.
ik heb genoten en vond het een leuk showtje.
ik heb vele mooie kwaliteits produkten gezien.
dus mijn complimenten aan DBK.

Back
Bovenaan