Bonn (DE) Rhein in Flammen 4 Mei 2013

Ook ik ben hier waarschijnlijk wel bij, voor de eerste keer.
Kunnen er mensen iets meer vertellen over de shows in het verleden?
Duur..max kaliber..parkeergelegenheid

@Morris,
Ben er in 2009 en 2010 geweest, vreselijke muziek maar wel een supermooi showtje!
Kon er toen lekker dicht opstaan, echt dikke dreunen boven het koppie was zeker wel genieten :p

Heb toen ook nog wat gefilmd, krijg je een beetje een indruk.
Hier een stukje van o.a. de finale uit de show van 2010:

Heel stuk rijden, maar als t meezit ga ik proberen hier voor het eerst ook bij te zijn.

EDIT: Zie op de site iets over tickets, zijn dit puur vipplaatsen of wordt alles rondom het schietterrein afgezet?

Jazeker zijn we er weer bij, maar denk aan de overkant van de rhein, laat wel even weten!

Ook ik ben hier waarschijnlijk wel bij, voor de eerste keer.
Kunnen er mensen iets meer vertellen over de shows in het verleden?
Duur..max kaliber..parkeergelegenheid

Show is altijd al zeer vet geweest! Met parkeren moet je zeker wel rekening houden, je kan makkelijk even een half uur 3 kwartier aan het zoeken zijn; zeker als je in de avond komt. Dan moet je ook nog rekening houden dat je ongeveer een half uur moet lopen wil je er daadwerkelijk zijn.

Om het terrein op te komen moet je langs de security; tassen worden gecontroleerd. Het is niet de bedoeling dat je eigen drank mee neemt maar over een flesje water deden ze de vorige keer niet moeilijk; ik neem aan als jij een six-pack bier mee neemt dat je hem wel kwijt bent.

Opzich lijkt Bonn ver rijden maar dat valt opzich wel mee; de meeste stukken kan je lekker doorrijden.

Show is altijd al zeer vet geweest! Met parkeren moet je zeker wel rekening houden, je kan makkelijk even een half uur 3 kwartier aan het zoeken zijn; zeker als je in de avond komt. Dan moet je ook nog rekening houden dat je ongeveer een half uur moet lopen wil je er daadwerkelijk zijn.

Om het terrein op te komen moet je langs de security; tassen worden gecontroleerd. Het is niet de bedoeling dat je eigen drank mee neemt maar over een flesje water deden ze de vorige keer niet moeilijk; ik neem aan als jij een six-pack bier mee neemt dat je hem wel kwijt bent.

Opzich lijkt Bonn ver rijden maar dat valt opzich wel mee; de meeste stukken kan je lekker doorrijden.
Vorig jaar was t geen probleem om bier enz mee te nemen het park in, ook bbqen was weer toegestaan. Ik weet alleen niet of ze dat nu gaan doorzetten ofdat er weer een groot hek omheen komt.

Bonn is altijd erg leuk. Alhoewel ik de muziek vorig jaar echt 10x ruk vond. Voor de filmers\fotograven onder ons is het altijd een beetje tricky aangezien sommige duitsers er lak aan hebben dat jij daar staat, en ze gaan rustig voor je staan de laatste mninuut voor de show begint. voor mij was Bonn 2008 met als thema Italië een van de beste edities waar ik bij geweest ben. Met veel en prachtig materiaal (vette dikke 200mm studatas enzo :) ) van het italiaanse Ipon Pagano. Maar ook schitterend materiaal van het chinese San Tai.

Bonn 2008:

Bonn 2009:

Bonn 2012:

Back
Bovenaan