Boer zoekt knal [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 165
Artikelnaam: Boer zoekt Knal
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 216 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De melkbus is terug! Na een prachtige fontein met chrysanthemum en crackling effecten in de kleuren rood en groen wordt de dorst pas echt gelest met de 13 schots cake. Rode, groene en paarse dahlia's worden gemixt met witte flowereffecten. Daar is carbid niets bij!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 34,95

165_boer_zoekt_knal.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zit nog steeds bijna op 3 euro per schot. Dat vind ik toch wel fors hoor.
Blijven nog steeds maar maximaal 15 gram pts per keer :p

Maar wel leuk om te weten dat ie eerst nóg duurder was. Dat wist ik dan weer niet hé.

Ja hij is nog steeds wel duur voor 13 schots (plus fontein), maar wij kregen hem er vorig jaar bij en de effecten zijn wel geweldig :)

goed product,
zeker aangezien dit eerst 60 euro koste!

mooi effecten, goede fontijn!
prijs 5 euro te duur!

man die cake weg speept op het filmpje is geniaal:p

Ik vind dit nog zeker wel een mooi product hoor! Is een soort grote broer van de El nino, en dat product vond ik al super. Alleen is deze helaas vele malen duurder.

Wel een goede beslissing om deze even van 60 euro naar 35 euro te doen.

Het concept is btw ook leuk!

Dit is echt een topcake, maar nog steeds te duur...
Als ze hem nou verkopen voor 25 euro: dan staat er een bij mij in de straat!

Een hele flinke bumb, maar ik vind dit toch een hele mooie cake. Fontijn interesseert me niet zo maar de effecten zijn echt mooi!

Als ze die effecten nou eens in een 25 gram per shot versie zouden maken heb je een topproduct! En de prijs een beetje fatsoenlijk natuurlijk!

Back
Bovenaan