Blue Sky Action

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1354
Artikelnaam: Blue Sky Action
Netto gewicht: 320 gram
Aantal schoten: 32
Effectomschrijving: Deze multishot verlicht de lucht met 32 schoten in de kleur blauw!
Verpakkingseenheid: 10/1
Adviesprijs: €15,50
Film: Film van Wolff

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kijk ontzettend uit naar de live uitvoering/film van deze cake.
Ben benieuwd hoe deze geschoten gaat worden. (snel/traag) en in combinatie met welke effecten.
Belooft een topper te worden.

Me 2 ...Helaas niet gezien op de demo maar alleen blauwe peony's is bij mij zeer welkom. 4 naast elkaar, hmmm smullen!

Hopelijk komt er naast blauw ook de kleuren paars, oranje, roze en turquoise, kortom alle kleuren van de bekende regenboog.
Maar inderdaad deze cakes lijken me ook heel mooi en als je ze zou combineren met de andere kleuren dan zal het wel een heel mooi effect geven.
Ik vind trouwens blauw en paars(die hier helaas niet bij staat) ook heel mooi en heel apart in de pyrotechniek.

Hopelijk komt er naast blauw ook de kleuren paars, oranje, roze en turquoise, kortom alle kleuren van de bekende regenboog.
Maar inderdaad deze cakes lijken me ook heel mooi en als je ze zou combineren met de andere kleuren dan zal het wel een heel mooi effect geven.
Ik vind trouwens blauw en paars(die hier helaas niet bij staat) ook heel mooi en heel apart in de pyrotechniek.

mee eens en als we van jou idee uit gaan dan zou het een leuk pakketje zijn van
oja hij is er ook in het geel

Een cake met alleen blauwe effecten spreekt mij zéér aan :D
Ik had als favoriet altijd de "Blue Bomb" van Evuco, maar deze gaat helaas verdwijnen.
Deze van Wolff lijkt mij op het eerste gezicht een prima vervanger.
10gram per tube, 32 schoten en een prijs van 15,50 kan haast geen miskoop zijn.
Als ik hem ergens tegenkom dan zal ik hem ook zeker meesnaaien :cool:

De mooie kleur blauw en die prijs dat kan gewoon niet mis gaan.
Wil m dan ook zeker ergens op n demo zien.

ik hoop wel dat hij dit potje meer gaat doen dan alleen maar blauwe ballen de lucht in schieten . zoals bijv comet op naar crossettes of zo

ik hoop wel dat hij dit potje meer gaat doen dan alleen maar blauwe ballen de lucht in schieten . zoals bijv comet op naar crossettes of zo

Met 10 gram per shot is het laatste wat je hoeft te verwachten een balletje de lucht in die dan geen uitwerking heeft :)

Ik vind het zonde dat in al deze kleurencakes zonodig weer crackling moet zitten. Het verstoort de kleuren, vooral bij deze blauwe.

Laatst bewerkt:
Ik vind het zonde dat in al deze kleurencakes zonodig weer crackling moet zitten. Het verstoort de kleuren, vooral bij deze blauwe.

ik kan het me voorstellen dat je dat zegt .
want het blauw komt idd niet goed door op de film .
maar toch kan hij nog wel eens in het echt beter zijn

Ik ben het wel met Richard eens.
De hoop was gevestigd op mooie felle kleuren met bijvoorbeeld peony als effect of desnoods kometen. Maar nu worden we wéér getrakteerd op crackling
En dat is nu net niet het effect waar ik op zit te wachten.
Jammer, maar gelukig zijn er genoeg andere goede cake,s

Ik moet zeggen, een aardige crackling cake alleen de naam is erg missleidend. Ben geen grote fan van dit effect dus zal hem ookal is hij laag gesprijst niet op mijn lijst gaan zetten helaas. Deze heeft jammergenoeg niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.

en meteen reagerend op onderstaande quote:

ik hou er rekening mee dat het blauw niet goed zichtbaar wordt gemaakt door de gebruikte camera. Ik vertrouw er op, bij Wolff en eigenlijk altijd wel, dat het blauw (en goud) beter en langer zichtbaar zullen zijn dan je op film ziet.

'Op film'...vroeger betekende dat dat het een magnetische kopie van een kopie van een kopie was. Nu blijft digitaal de kwaliteit bewaard en nog steeds is het reële effect van blauw en goud niet weer te geven...
ik kan het me voorstellen dat je dat zegt .
want het blauw komt idd niet goed door op de film .
maar toch kan hij nog wel eens in het echt beter zijn

Wat misleidend zeg. Ik helemaal lekker gemaakt met dan eindelijk een cake puur blauw. Is het een crackling cake waarin geen blauw te bekennen is! Wanneer is het een keer gedaan met die crack crackling?

Back
Bovenaan