Blue Pearl

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: SL51
Artikelnaam: Blue Pearl
Aantal Schoten: 16 shots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: 16 blauwe kometen eindigen in combinaties van zilver,blauw en knisperende palm boeketten. Een finale van 4 schoten tegelijkertijd!
Tijdsduur: 30 seconden
Afmetingen:
Verpakkingseenheid:
Richtprijs: €11,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

SL51.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel lekker die 16 shots blokjes erbij. Ben nu al benieuwd naar de prijs en fil materiaal etc. Maar daar moeten we nog even op wachten. :D

Deze 16 shots cake is inderdaad een toppertje, helemaal voor die prijs.
Mike zal zeer binnenkort de film online plaatsen. (drukke tijd met al die demo,s)
Gisterenavond gezien bij de demo van Beko. de cake schiet peony,s/kometen in de mooie kleuren blauw en zilver in combinatie met crackling palm (tourbillion-achtig) en sluit af met een heuze finale

oke dan ik lees hier positieve dingen over dit produckt .
en 11.50 is zeker geen geld nee .
ik ben benieuwt naar het filmpje .

Heerlijke cake, prachtige effecten, maar ik denk dat je met meer gram per schot er veel meer uit kan halen als dat nu niet het geval is.

Maar voor 11,50 is dit er zeker een om op de stoep te zetten. :)

Op zich zijn dit mooie effecten, wanneer je er wat meer sas voor gebruikt. Het komt nu niet helemaal tot z`n recht. Als budget cake voor die 11,50 vind ik em alsnog wel de moeite waard om 2 ervan tussendoor in mijn showtje te verwerken, maar ik zou hier ook graag een volwaardige versie van willen zien.

Voor 11,50 is dit een prima cakeje dacht ik zo, ik ben het wel met 3307, deze effecten komen goed tot zn recht bij iets meer sas. Hij komt wel op mn wishlist te staan!:)

Dat ene effect wat erin zit doet mij erg denken aan de oude Green Galaxy van Pro-line. Heerlijke cake was dat.

Kwam hem toevallig tegen tijdens nacontrole van mijn bestelling maar deze komt erbij. Toppertje hoor.

Bij dit filmpje hierboven zie je de blauwe parels niet goed trouwens.

Back
Bovenaan