Blazing Sunset

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC128
Artikelnaam: Blazing Sunset
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 18 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €29,95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl081.jpg

Op de foto zijn 15 schoten te tellen, de indeling van de cake is anders.

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een leuke cake, ook mooi dat groen met goud, is weer eens wat aparter dan al dat blauw met goud (is ook mooi hoor :D). Leuke fanshape dus, nu nog hopen op een leuk prijsje erbij :)

zozo super blokje het blijft mooi lang hangen in de lucht!:d ben benieuwd naar de prijs van deze topper

Mvg michel

Voor harde knallen moet je absoluut niet naar Schuurmans lol, wat een rommel dit net zoals de meeste van hun producten. Ze gaan met gaasverpakking werken lijkt me... nog zonder resultaat in hun nieuwe producten. Tag this as fail

Hij is kort, knallen zijn echt grappig, mooie effecten. Maar ik zal er toch niet meer dan 15 euro voor neerleggen.

OMG! wat een super cake! hopen dat het betaalbaar is en deze is er dit jaar zeker meerdere keren bij! :D:D

prachtig blokje , moet dan geen hoge prijs aanzitten .
maar mocht het onder de 30 euro zijn , lijkt me dit zeker 'n aanrader .

Hij is kort, knallen zijn echt grappig, mooie effecten. Maar ik zal er toch niet meer dan 15 euro voor neerleggen.

Vind ik ook. Het zijn mooie effecten maar hij heeft niet veel schoten. Ik leg er ook niet meer dan 15 euro voor neer. Ik denk dat de prijs wat hoger ligt dan die 15 dus ik laat hem staan wss...

Vind ik ook. Het zijn mooie effecten maar hij heeft niet veel schoten. Ik leg er ook niet meer dan 15 euro voor neer. Ik denk dat de prijs wat hoger ligt dan die 15 dus ik laat hem staan wss...

mwah , je moet wel wat overhebben voor je hobby , 15 euro zal deze cake inderdaad niet gaan kosten .
en ik denk dat je in nederland zoiezo weinig 18 schots cakes zult vinden voor 15 euro of minder .
en al helemaal geen fan of z-shape's , want die zijn over het algemeen al extra duur .
ik heb er wel max 30 euro voor over .

Laatst bewerkt:
mwah , je moet wel wat overhebben voor je hobby , 15 euro zal deze cake inderdaad niet gaan kosten .
en ik denk dat je in nederland zoiezo weinig 18 schots cakes zult vinden voor 15 eeuro of minder .
en al helemaal geen fan of z-shape's , want die zijn over het algemeen al extra duur .
ik heb er wel max 30 euro voor over .

Haha, ik heb zeker wat over voor mn hobby, maar ik ga geen waaier kopen van 25 euro als ik daarvoor ook mooie cakes kan halen. Schuurmans is over het algemeen gewoon wat duurder. Net als Broekhoff. Ik ga zeker wat halen bij schuurmans maar ik ga vooral voor Wolf. Want mooie prijzen kunnen daar wel.

Back
Bovenaan