Black Star [Ass.]

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5540
Artikelnaam: Black star
Netto Kruitgewicht: /
Inhoud: 1 fontijn, 3 cakes, 3 romeinse kaarsen, 3 vuurpijlen
Adviesprijs: € 35,00
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312755.47cfbbff.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat de cakes rond de 100 gram zijn, misschien zelfs minder.
Als ik ze zo bekijk zie ik 2 × 8 schoten en 1 × 10 schoten, dus dat kunnen twee cakes van MAXIMAAL 8 × 15 = 120 gram zijn en één cake van 10 × 15 = 150 gram.
Ik denk alleen niet dat de tubes maximaal gevuld zijn, daar is de prijs gewoon te laag voor..

Lijkt me in ieder geval een leuk pakket voor de mensen met een laag budget, maar ook leuk om gewoon 's avonds af te steken natuurlijk :)

Artikelnummer: 5540
Artikelnaam: Black star
Netto Kruitgewicht: /
Inhoudt: 1 fontijn, 3 cakes, 3 romeinse kaarsen, 3 vuurpijlen
Adviesprijs: €35,00
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

image

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Mijn oog valt nu ineens op de 'prikkertjes' onder de romeinse kaarsen. Hadden de romeinse kaarsen van GBV dit altijd al?
Ik zit zelf nogal vaak te klooien met romeinse kaarsen, omdat de grond 's nachts vaak bevroren is krijg ik ze er dan niet in.. En ik vergeet altijd om overdag even een gat te maken of een bij in de grond te slaat waar ze in kunnen, omdat ik dan natuurlijk te druk bezig ben met stoken.

Echt top van GBV dat ze dit doen :)

Mijn oog valt nu ineens op de 'prikkertjes' onder de romeinse kaarsen. Hadden de romeinse kaarsen van GBV dit altijd al?
Ik zit zelf nogal vaak te klooien met romeinse kaarsen, omdat de grond 's nachts vaak bevroren is krijg ik ze er dan niet in.. En ik vergeet altijd om overdag even een gat te maken of een bij in de grond te slaat waar ze in kunnen, omdat ik dan natuurlijk te druk bezig ben met stoken.

Maar alleen die puntjes de grond in is echt niet genoeg als ze net zo zijn als de andere. Hij heeft een behoorlijke kracht als hij schiet!

voor romeinse kaarsen gebruik ik vaak een vuurwerkgrip.
daarin staan ze stevig genoeg.

Dit wordt de laatste jaren steeds vaker gedaan bij romeinse kaarsen. Zo zaten ze 2 jaar geleden ook al onder mijn 'normale' romeinse kaarsen waar enkel wat balletjes uit komen :wink: Wel beter dat ze nu dus ook onder deze grote candles zitten:)

De precieze inhoud van cakes en kaarsen is nog niet bekend, hopelijk komt dat nog. :wink:
Wat betreft die voetjes onder de romeinse kaarsen, ook de kleine bekende romeinse kaarsen met normale lichtkogels hebben die tegenwoordig. Dit voetje geeft zeker wel goede stevigheid in een goede bodem, maar met een vuurwerkgrip ben je altijd zeker ja, ook mijn mening. :wink:

Heeft wel wat wel van het nieuwe 1 meter pakket, alleen dan minder uitgebreid.
Maar wel bijna de helf van de prijs van het nieuwe 1 meter pakket.

Word dit niet een vernieuwde versie van blue star ( maar dan met romeinse kaarsen) .Ik vind de samenstelling er aardig op lijken.

leuk pakket zo, ik denk een aardige aanvulling in de ''star collection'' alleen vind ik hem een beetje lijken op blue star ass....

Veel mensen zeggen dat ie op hun lijstje staat, maar is het ook echt zo'n goed pakket, ik bedoel, er is nog geen filmpje bekend, of mensen roepen al dat ze hem op hun lijstje hebben staan...

Ja, maar wie weet wat voor kwaliteit het is, neem ik liever de Excellent 4 ofzo, dan hou je ook nog 10 euro over...

nou ik denk dat het wel goed vooruit gaat maar wat me wel beetje tegen zit waar blijven de 500grams vuurwerk paketten van proline???
als die er misschien volgend jaar komen staat dat als nr 1 op mijn lijst.
kijk de concurrent crown collection heeft dat dus wel hopelijk komt gvb vuurwerk met die optie volgend jaar ik hoop het wel

Back
Bovenaan