Black Snakes

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 2213
Artikelnaam: Black Snakes
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: 4 stuks
Effectomschrijving: Potje met bengaals vuur waar vele zwarte slangen uitkomen
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 2,45

2213.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zal wel net zoiets zijn als die amerikaanse black snakes denk ik? (komt een soort cylinder van as uit wat op een slang(en) moet lijken)

Omschrijving bekend :

Potje met bengaals vuur waar vele zwarte slangen uitkomen

Cafferata.nl

Laatst bewerkt:
Ik werk Bij gilkens in den-helder wij zijn vandaag naar een bijeenkomst geweest van cafferata en hebben daar alles gezien en uitgelegt gekregen over wat wij verkopen. Dit product geeft een hoog bengaals vuur en aan de buitenkant komen een soort lange rookwolken uit met effecten zoals crackling best een goed product voor onze web site www.gilkens.nl

Laatst bewerkt:
Bengaals vuur van een meter hoog?....of is dat een typ fout?
Ik heb nog nooit een bengaalse vlam van een meter gezien

Zijn heel leuk deze. Eerst een vrij grote rode vlam (bengaals vuur), dacht daarna hij fikt af en is afgelopen, maar der kwamen soort zwarte roet slangen uit zetten! Echt heel leuk product, jammer dat ik maar 1 pakje heb gekocht!!

fotosvideocamera106.jpg

fotosvideocamera108.jpg

sorry voor de slechte kwaliteit, fotocamera weigert, en videocamera maakt niet al te beste fotos, haha

hmm ik heb er net een afgestoken maar het waait er te hard voor. de as die omhoog zou moeten gaan valt er nu direct langs. wel een grappig stukje stil vuurwerk. het lijkt nu net of er een hond zwarte stront heeft zitte scheiten:p

zeker een speciaal stukje vuurwerk. Moet je eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van gehoord had. :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ieeehhhhh Slangen!!

Heb er nog nooit van gehoord en nog nooit gezien, maar wat een prachtige uitwerking! lol.

Dit is eigenlijk precies wat gebeurt bij verbranding van een chemische stof genaamd kwikthiocyanaat, alleen is het dan niet zwart.

Back
Bovenaan