Black Dragon [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 063
Artikelnaam: Black Dragon
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 960 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De grootste ratelband tot nu toe; 25 kg! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden. Let op: met dubbele krachtige eindknal! Maat XXXL.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 99,95

063_black_dragon.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind dit er wel echt top uitzien hoor.. en als dit werkelijk geleverd wordt in zo'n kist, dan ga ik er absoluut over denken om deze te kopen!

Het blijft natuurlijk een Nederlandse mat, dus over de knal hoeven we het niet te hebben.. maar het concept is wel grappig en dit bestaat natuurlijk nog niet op de Nederlandse markt:)

Technisch gezien is dat natuurlijk wel weer wat minder, want je kan bijna een bunker bijbouwen als je er hier een stuk of 10 van op voorraad wil hebben als winkel:p

Het concept is inderdaad erg leuk. De kist heeft een heerlijke nostalgische uitstraling. Doet me een beetje denken aan de rollen van Breeschoten die in een juten zak zitten. Om de houten kist zou je hem haast al kopen.

€100 vind ik persoonlijk weer een beetje te veel geld (uiteraard betaal je een hogere prijs door de houten kist). Dat heeft niks te maken met het feit dat het een Nederlandse rol is, maar meer om het principe. €100 voor één artikel (oké, met de kist twee, maar twijfel toch een beetje of die er daadwerkelijk bij zit) is in mijn ogen altijd te veel is als het om Nederlands vuurwerk gaat. Dat blijft echter een kwestie van smaak en budget..

En toch denk ik dat je je genaaid voelt als je deze afgestoken hebt. Juist door de hoge verwachting die door de kist en het hoge aankoopbedrag ontstaat.

Niet dat we al kunnen oordelen, maar aan de foto te zien is deze maaat niet echt groot. (in verhouding met hoe breed de mat is kan je dat een beetje inschatten)

Je krijgt dus waarschijnlijk de red dragon 100k in een houte kist waar je 40eu extra voor moet betalen.

Verder is het concept wel erg leuk, en doet me aan de bex 1miljoen klapper denken

of er nou wel een mooie kist om heen zit of niet .
ik vindt 100 euro veel te duur voor een klapper

Deze mat heeft volgens de beschrijving een dubbele eindknal :D

De kist die er omheen zit is best mooi,maar of het makkelijk word voor de winkels met opslag/vervoer lijkt mij niet:rolleyes:

Wel mooi dat de prijs van 99,95euro naar 69.95euro is verlaagd!

--pyro99:bye:

Hij weegt 25kg en er zit maar 960gram kruit in o.0
Wat is dat nou weer
Op de foto lijkt het trouwens alsof ik plakband zie

Hij weegt 25kg en er zit maar 960gram kruit in o.0
Wat is dat nou weer
Op de foto lijkt het trouwens alsof ik plakband zie

De rest van het gewicht zit in De houten kist die je er bij krijgt:rolleyes:

En het plakband kan zijn dat het de dummie is die niet geknoopt is maar geplakt :wink:

--pyro99:bye:

en deze is bij vuurwerkdumpshop in lelystad te koop voor 35 euro, alleen zijn er maar beperkte aantallen te koop, dus als je interesse hebt moet je er wel snel bij zijn :) hij word dan trouwens wel geleverd zonder kist

Zal mij niets verbazen als de kist er niet eens bij geleverd wordt! Onder andere bij vuurwerkdump Lelystad krijg je hem er niet bij!

De mat ziet er idd goed uit.
Maar 99euro?:bonk:
Nee nee nee dat kan echt niet meer.
De Red dragon 100k kost nu nog maar 50eur en bij sommige winkels zelfs minder.
Dit is exact de zelfde rol maar dan met een mega overdreve grote (met lege tubes +lucht en wat rotjes gevulde) eind bom.
De verpakking is mooi!
Helaas krijg je die mooie kist er niet bij!!
Dus je betaald 49 euro's extra alleen voor een grote eindbom??

nee nee Lesli dit kan tog niet:bonk:

Laatst bewerkt:
De mat ziet er idd goed uit.
Maar 99euro?:bonk:
Nee nee nee dat kan echt niet meer.
De Red dragon 100k kost nu nog maar 50eur en bij sommige winkels zelfs minder.
Dit is exact de zelfde rol maar dan met een mega overdreve grote (met lege tubes +lucht en wat rotjes gevulde) eind bom.
De verpakking is mooi!
Helaas krijg je die mooie kist er niet bij!!
Dus je betaald 49 euro's extra alleen voor een grote eindbom??

nee nee Lesli dit kan tog niet:bonk:

Nee de prijs is inmiddels aangescherpt op 69,99 maar wat is het verschil tussen de red dragon 100k en deze dan behalve de dubbele eindbom?? kan iemand hier iets meer over vertellen?

Back
Bovenaan