Binkie

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnaam: Binkie
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 6 singleshots
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: € ...

18_-_03315_-_binkie.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Blij dat deze er ook weer is. Voor mij wel de single shot die ik er altijd weer bij mee neem.

Heb nog wat Binkies van een jaar of 5 terug denk ik. Die doen het beter dan op het filmpje. Of lijkt dat maar zo?

lijkt zo denk ik maar kan ook zijn om dat die van jou nu erg droog zijn
vaak knallen ze dan wat harder en filmpje word ook op afstand geschoten

Vandaar mijn reactie. De Binkies die ik over heb zijn idd droger dan toen ik ze kocht. Maar de knal was toen ook al ok. Op het filmpje vind ik ze toch een stuk minder.

Vandaar mijn reactie. De Binkies die ik over heb zijn idd droger dan toen ik ze kocht. Maar de knal was toen ook al ok. Op het filmpje vind ik ze toch een stuk minder.

Ik heb vorig jaar nog Binkies gekocht en die waren goed net als vroeger, daarom schik ik van dit filmpje.

ja dat waren leuke dingen om er bij te hebben .
die dingen knalden lekker in het verleden .
maar ja daar is ook een hoop gedoe om geweest dus nou ga ik me toch afvragen of zo nog niet zo goed waren als toen .

Ik heb vorig jaar nog Binkies gekocht en die waren goed net als vroeger, daarom schik ik van dit filmpje.

Ik denk dat je een single-shot niet moet beoordelen op filmpjes. Ze komen nooit goed over op een filmpje. Het beste is gewoon 1 pakje kopen en dan testen. Wanneer ze goed zijn snel terug naar de winkel nieuwe kopen.

Knalden goed, gingen wel erg hoog. Mooie groene lichtkogel, leuke knal maar die sterren is niets. Maak er een mooie blitzknal van eventueel met Ti. En wat lager afgaan komt de knal ten goede. Verder prima dingen :D

0828A87A-1A8C-4848-91B9-411D4DA5993C.jpg

Ik zie geen jaartal staan?

CE5C4C29-C539-4334-B375-CAC0F23FB0F2.jpg

Ik had er nog 3 over uit productie jaar 2009. Goed droog zou je zeggen. 1 knalde een meter of 10 hoog al, een tweede knalde helemaal niet en de derde ging wel gewoon normaal. Niet best dus.

Ik denk dat dit het meest bewaarde product is van vroeger. Nou ja op de astronauten na misschien die kom je op de gekste plekken tegen.

Back
Bovenaan