Biddinghuizen - Dance Event Defqon1 - 25-06-2011

FireDragon

VWC lid
Waar: Dance event Defqon1 te Biddinghuizen
Wanneer: 25 juni 2011
Wie: Master Pyrotech
Tijdstip: gedurende de dag pyrotechnische effecten en een eindshow op een nader te bepalen tijdstip
Kaliber : PSE, consumenten en professioneel vuurwerk

Bron: Provincie Flevoland, betreffende een ontbrandingstoestemming

LET OP: Daar dit een ontbrandingstoestemming betreft kan er geen totale zekerheid bestaan of de show daadwerkelijk ook doorgang zal hebben. Dit zal t.z.t. waarschijnlijk duidelijk gaan worden door mogelijke berichten vanuit de media of mogelijk door het schietbedrijf zelf, of meehelpende opbouwers van deze show.

Video's uit het verleden.

Video's uit het verleden.

Hier nog 4 video's vanaf m'n youtube kanaal:
De finale vuurwerken uit een aantal vorige editie's van DEFQON1.
Alle verzorgt door Meester Vuurwerk uit Lelystad.

FINALE 2008
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FINALE 2007
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FINALE 2006
+ YouTube Video

FINALE 2005
+ YouTube Video

Gr. Teejoo

Ben nog bij alle edities geweest, dus zal deze editie ook niet overslaan :D
en het weer...tja ik kijk er niet meer gek van op als de voorspellingen niet zo goed zijn....draait wel weer bij!

ik heb er zin in iig!

De laatste jaren ben ik ook aanwezig geweest op dit geweldige feest. Uiteraard dit jaar ook aanwezig. Hopelijk blijft de regen weg en kunnen we optimaal genieten van het vuurwerk. Het muziek is overigens een leuke bijkomstigheid. Maar daar betaal ik die 100 euro niet voor natuurlijk. Laat die bommen maar komen.

Max
17 °C
min
9 °C
wind
25 km/u
neerslag
42%
0.9 mm

ziet er beter uit zo. een graad warmer en nog maar 0,9mm in neerslag. lijkt mij te doen. alleen 25m/s wind zegt mij niets. is dat hard?

Vraagje.
Een aantal vw liefhebbers willen na Lelystad doorrijden/scheuren naar Biddinghuizen.
Iemand een idee waar het vuurwerk wordt afgestoken?

Ik ben er rond 1996/1998 een keer geweest naar een Scout-in (Is een scouting evenement voor scouts (Helaas niet hakkuh)).
Ik kan me herinneren dat het een giga grote kouwe grasvlakte was/is.
En dat is eingelijk alles wat ik weet, ja dat Walibi flevo er naast ligt en dat er geklaagt werd door de directie van W.F. dat er mensen over de hekken heen ging om gratis W.F. in te komen.

Wil niemand op een idee brengen hoor.:wink:

Tsja, als je echt dichtbij wilt staan moet je een boer aan de alikruikweg vragen of je zijn terrein op mag rijden, en dan landweggetje volgen tot aan het water. Dan sta je aan de achterkant van het vuurwerk, met een paar boompjes voor je smoel, maar dan heb je goed zicht (en geluid).

ziet er beter uit zo. een graad warmer en nog maar 0,9mm in neerslag. lijkt mij te doen. alleen 25m/s wind zegt mij niets. is dat hard?
25 Meter per seconde zou een zware storm zijn, maar 25km per uur is gelukkig windkracht 4. Er staat dus wel een windje maar niet echt storend ofzo. :)

Back
Bovenaan