Bezoek aan Rubro Vuurwerk 24-04-2009

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Vrijdag 24 april stond groot geschreven in onze agenda, want we gingen opnieuw op bezoek bij Karel en Ruud van Rubro Vuurwerk en bij ons vorige bezoek was afgesproken dat we dan vooraf eerst lekker zouden gaan eten bij de Chinees. Nu was het dan zover en Fred (moontan), Wesley (omepje) en ik gingen aan het eind van de middag op weg naar Wierden.

In Wierden aangekomen werden we weer vriendelijk ontvangen en kregen we direct een leuk presentje; een Chinees kladblokje voor aantekeningen die we maken tijdens een bezoek. Even nog wat gedronken voordat we in de auto stapten om lekker te gaan eten in Almelo. Het eten was een groot succes, een prachtig restaurant genaamd Wok In Vuur en Vlam, daar hebben we allemaal overheerlijk kunnen eten en natuurlijk gezellig al kunnen praten over vuurwerk en andere bezigheden.
Na de buik weer lekker vol te hebben gegeten, gingen we weer op huis aan om daar verder te praten over hun recente reis naar China en wat we dit jaar natuurlijk mogen verwachten.

Ruud en Karel zijn een maand naar China geweest om nieuwe producten te bekijken in de fabrieken en het huidige assortiment waar nodig aan te passen. Niet de gehele maand zijn ze bezig met vuurwerk, want ze hebben ook een eigen fietsenzaak, maar dat is dan natuurlijk mooi te combineren.

Verkooppunten en demo 2009

Rubro heeft veel contact met hun klanten en die blijken allemaal zeer tevreden te zijn, de voornaamste punten van tevredenheid gaan over de goede levering van het vuurwerk en de goede service die ze verlenen. Erg positief dus, zeker een belangrijk, zo niet het belangrijkste punt waar een importeur goed op moet scoren.
Ze konden daarbij het goede nieuws vertellen dat ze bezig waren met een aantal serieuze verkooppunten, zodra deze officieel klant zijn, zullen wij deze informatie met jullie mogen delen. Wij zijn erg benieuwd welke winkels er bij zullen komen, maar één ding is zeker en dat is hun nieuwe en eigen winkel in Vriezenveen. Op deze locatie wordt waarschijnlijk hun eerste demo geschoten later in het jaar. We worden op de hoogte gehouden, zodra we een datum weten, dan plaatsen we die, want Karel en Ruud willen dan ook wel een goede demo geven die er uit zal springen, wij hebben er zin in!

Vuurwerk 2009

Zoals eerder dit jaar bekend werd, zullen ze ook bij Rubro dit jaar weer uit gaan breiden met nieuwe producten en zelfs een nieuwe lijn. In China hebben ze de nieuwe producten te zien gekregen en is er een selectie gemaakt voor productie, tijdens deze demonstratie was er gelukkig een camera aanwezig en wij konden de beelden ervan dan ook mooi even bekijken.
Wij hebben o.a. de 5 cakes uit de nieuwe lijn gezien, stuk voor stuk prachtige cakes met gewilde effecten en een mooie uitstraling. Wij kunnen er nog niet teveel over zeggen, maar wij zijn benieuwd naar de dummies, de films zullen ook zeker nog online verschijnen.
Er komen dus ook uitbreidingen in de andere lijnen, wij kregen de films van de volgende cakes te zien;

• een cake met strobes en crossettes, eindigt met een finale.
  • een 20 schots cake met willows en een harde burst.
  • een 500 grams 40 schots cake met tempoversnellingen, brede boeketten en een harde burst, effecten bestonden uit willows/brocades.
  • een 500 grams cake met 36 schoten welke enkel chrysanthemum crackling schiet.
  • een 42 schots cake met 500 gram kruit, deze schiet waves de lucht in met onderaan nog een mooie mine als toevoeging, ook deze heeft een tempoversnelling en harde burst.
  • een 156 schot Z-shaped cake met fluit, felle kleuren en een finale.
  • een Fan-shaped cake met mines en crackling.

Tot slot komen er ook nog 6 pakketten bij, 3 hiervan zullen in de MasterLine collectie komen, de andere 3 komen als nieuwe lijn op de markt.
Daarnaast komen ze dit jaar met een uniek product, hierover hebben ze ons nog niets verteld, het blijft geheim tot later dit jaar. Wij zijn erg benieuwd, hopelijk komen Karel en Ruud snel met dit product naar buiten, wij houden het in de gaten en zijn erg benieuwd, zelf waren ze zeer enthousiast erover.

Zoals hierboven al gezegd, zullen ze dit jaar de films online zetten van het bestaande assortiment en de nieuwe producten, tijdens de demo kunnen we ze in het echt zien.

Prijzen 2009

Op dit moment zijn de prijzen voor 2009 nog niet bekend, dit komt later in het jaar pas definitief door, maar de verwachting en wens is om de prijzen toch hetzelfde te houden. De nieuwe lijn, de 5 cakes, worden allemaal exclusieve producten, precieze prijzen of indicaties waren ook hiervoor nog niet aanwezig.

Wel kunnen we melden dat we ook dit jaar met Rubro een prijsvraag/actie zullen gaan houden. In een bezoek later in het jaar zullen we dit bespreken zodat jullie in november/december kans kunnen maken op mooie prijzen.

Een volgend bezoek aan Karel en Ruud staat ergens in of rond augustus gepland, dan zullen de nieuwe dummies binnen zijn en komt het vuurwerk vanuit China aan. Tegen die tijd zal er dus weer genoeg te vertellen en te zien zijn, wij kijken er nu alweer naar uit.

Deze avond was zeer geslaagd en weer voorbij gevlogen, het was erg gezellig, lekker gegeten en weer mooie nieuwe informatie verkregen. Vlak voordat wij wilden vertrekken, liep Karel even weg om daarna terug te komen met nog eens 3 presentjes, wij waren zeer verrast. Met wat voorzichtigheid pakten wij het kado uit en het waren 3 vaandels met daarop de gelukwensen in het Chinees, door Rubro aan Vuurwerkcrew.nl, zelfs onze namen waren in het Chinees erop gemaakt. Wij waren ontzettend enthousiast, een waanzinnig kado die wij nooit hadden verwacht, waanzinnig om te krijgen en voor ons ook een enorme blijk van waardering, wij zijn Karel en Ruud ontzettend dankbaar.

Wij bedanken Karel en Ruud bij deze nogmaals voor een ontzettend leuke avond, we hebben heerlijk gegeten, genoten van de gesprekken en de films en de kado’s waren waanzinnig mooi! Wij kijken uit naar augustus om de nieuwe labels en producten te kunnen zien en hopelijk wat mee te krijgen van het onbekende nieuwe product, tot dan!

Fantastisch verslag heb je gemaakt Mike, mijn complimenten.
Een gedenkwaardige avond de 24e april.
Bij elk bezoek aan een importeur stellen wij ons bescheiden op, zo blij wij nog steeds zijn met elk bezoek wat we mogen brengen. Het is leuk voor ons zelf om te doen, het is leuk voor onze leden want het levert altijd de nodige nuttige informatie op.
Maar een ontvangst zoals bij Rubro hebben wij nog niet eerder meegemaakt.
Het kado uit China, de vaandel, hangt nu in mijn prive kamer, en ik ben er reuze blij mee en supertrots.
Karel en Ruud, ook namens mij hartelijk dank voor jullie mooie gebaar.
Ik geloof in jullie want de praktijk leert dat de importeurs die zelf ook liefhebber zijn het mooiste vuurwerk voortbrengen.

Erg mooi verslag zeg, rubro is voor mij redelijk onbekend maar komt zo een stuk beter in het zicht! ik kijk vooral uit naar het product met de crosettes maar er zullen zeker nog een aantal andere toppers in het assortiment zitten.
Zo'n etentje is natuurlijk ook nooit verkeer en een heel mooi cadeautje hebben jullie gekregen super rubro, ik ben benieuwd naar wat ze ons nog allemaal te brengen hebben maar ga ze zeker in de gaten houden.

bedankt voor het veslag en natuurlijk ook aan rubro voor het mogelijk maken van het bezoek.

ik hoop dat er ook bij mij in de omgeving een rubro dealer komt ik zou best wel eens kennis willen maken met dit merk .
verder wil ik julie nog bedanken voor de moeite en de mooie fotos :bye:

Dit was een geweldig bezoek.
Heb me werkelijk geen minuut verveelt.
Bij Rubro zie je aan alles dat het gewone mensen zijn, je kunt er lekker rustig zitten en lol hebben, en natuurlijk de nodige informatie.
Bij deze wil ik Karel en Ruud ook nogmaals hartstikke bedanken voor de zeer geslaagde avond.
Tot het volgende bezoek.

zeer mooi verslag!
en idd voor mij was rubro ook onbekent en ontdek steeds meer hoe goed dit bedrijf bezig is!
ze hebben mooie artikelen en zo te lezen zijn ze ook mee levend met de freaks.
en dat kadotje die jullie kregen pff dt zecht denk ik wel genoeg:D

Mooi verslag weer:)

Ben benieuwd naar de locatie van de winkel in Vriezenveen. Ik ga hem helemaal leeg kopen:devil:

Wachten nog op de demo, maar ik zal er zeker bij zijn. Eens kijken wat ze kunnen laten zien.

Verder ben ik benieuwd naar de nieuwe producten. Ook dat geheim gehouden product wil ik nu wel heel snel weten:shocked:

Hardstikke mooi verslag weer, vooral omdat Rubro zeker sinds vorig jaar een grote voorkeur van mij geniet. Stuk voor stuk geweldige producten voor geweldige prijzen!
Die nieuwe producten spreken mij ook zeer aan, zullen vast weer toppers worden.
Ben benieuwd naar het volgende bezoek en de demo-datum, daar ga ik zekers naartoe.

Toch een kanttekening: dan zit je bij een chinees en zie ik Wesley verdorie gewoon frikandellen eten ? Dat is toch nie normaal ??? :wink: :D :p

Erg leuk verslag weer. Ik kende het vuurwerk van dit merk nog niet echt maar het lijkt me een zeer aardig merk als ik dit zo lees. Ook erg vriendelijk naar jullie toe zo te lezen. Die vaandels zijn echt super kick zeg:)

Toch een kanttekening: dan zit je bij een chinees en zie ik Wesley verdorie gewoon frikandellen eten ? Dat is toch nie normaal ??? :wink: :D :p[/QUOTE]

Ja mooi he? Hetzelfde als je bij een Griek gaat eten en je bestelt Hongaarse goulash. :p:p

Dit was een geweldig bezoek.
Heb me werkelijk geen minuut verveelt.
Bij Rubro zie je aan alles dat het gewone mensen zijn, je kunt er lekker rustig zitten en lol hebben, en natuurlijk de nodige informatie.
Bij deze wil ik Karel en Ruud ook nogmaals hartstikke bedanken voor de zeer geslaagde avond.
Tot het volgende bezoek.

hangt er bij de andere inporteur echt zo n vormele sfeer ?

Nee dat zeker niet.
Bedoel alleen aan te geven dat het bij hun ook erg gezellig is.
Je kunt er gewoon rustig zitten.
Bij andere importeurs ook zeker zo.

Heel mooi verslag weer, bedankt daarvoor. :)
Mooi om te zien dat het steeds beter gaat met de vuurwerkimporteur hier uit het dorp :p
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe producten, ook zeker naar dat geheime product. En ik kijk ook erg uit naar de demo, daar ben ik zeker bij.

goed verslag hoor.
ik kijk natuurlijk ook uit naar de nieuwtjes en de demo van rubro:cool:
en ik weet nu al dat het zeker goed komt. :)

In het verslag staat dat jullie in augustus weer zouden gaan.
Zijn jullie al geweest of moet dat bezoek nog komen?
Ik ben ontzettend benieuwd naar de uitwerkingen en labels van de nieuwe lijn van 5
cakes,(en de prijzen natuurlijk)

Wij zijn vrijdagavond langsgegaan bij Rubro inderdaad en de dummies waren allemaal binnen. Ik heb wat films meegekregen van Ruud en het ziet er grandioos uit jongens! Ook komt men met een enorme hit, dat kan niet missen, maar dat blijft nog even spannend voor jullie haha. :wink:
Binnenkort komt ons verslag van ons bezoek hier te staan en komen er ook producttopics uiteraard. :)

:bye:

Wederom een leuk bezoek, dit keer een flitsbezoek, omdat de dummies binnen waren.
Hoop informatie gekregen, veel nieuwe producten, en van sommige hebben wij de films al gezien. Absolute top kwaliteit tegen betaalbare prijzen.
Ik raad een ieder daarom ook aan om op 11 december aanwezig te zijn bij de open demo in Vriezenveen (onder voorbehoud van verlenen vergunning)

Klinkt erg goed. Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten, vooral naar de "enorme hit". Ben ook wel nieuwschierig naar jullie verslag van dit bezoek. En Moontan als je de volgende keer in Wierden bent, kom je dan even langs voor een bakkie? :)

Het was zeker weer een top bezoek.
Veel nieuwe informatie gekregen, zeer mooie nieuwe producten gezien.
Wat Mike(mattenfreak) al aangeeft, Rubro gaat dit jaar met een ongekend product aan komen, dat wordt een topper.

Back
Bovenaan