Beverwijk 30-04-2010

moontan

VWC lid
plaats : Beverwijk
provincie : Noord Holland
wie : AZUMA
wat : prof tot 4"
tijdstip: 22.00 uur

Vuurwerkshow ter gelegenheid van Koninginnedag

Ben der weer met video+fotocamera. Vind het elk jaar een leuke show, ga er vanuit dat dat dit jaar weer zo wordt :)

Achter mn huis, maar reken er niet op dat ik erbij ben hehe.

Dan woon ik zeker in de boomhut in je achtertuin, woon namelijk een stuk dichter bij hoor Ruben :D Een tip: ga op de dijk staan, zie je het ook goed en is een stuk minder druk. Vorig jaar was het ook bij de bazaarkant niet druk maar dat kwam door de verplaatsing van de show..

euuhh jij ook al . nee dan word het dalijk veel te gezellig.
wie zijn beurt was het nu eigenlijk om bij de mc Donalds eten tegaan halen.
op DIT grote parkeer plaats P0 staan we trouwens weer, net als voorgaande jaren.
zijn erg nog liefhebbers die dit vuurwerk komen bezoeken dit jaar ?

hier is trouwens mijn film van afgelopen jaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik ga zeker een kijkje nemen hier net als vorig jaar.

leuk showtje met aparte blokken en mooie bommetjes.

mooi showtje hoor. Die fluiters bij de finale, waren dit mines die op de shells lagen?

Was inderdaad een leuk showtje, mooie goude finale met een lekker salvotje salutes, ook aantal mooie blokken weer gezien, die X-shape crossette blokken blijven toch heel kicke!

Vuurwerkshow Koninginnendag 2010 Beverwijk
gefilmd door: MCMH1990

movie

Helaas alleen slechte geluids kwaliteit maar dit komt omdat ik het met een foto camera heb gefilmd. En het is alleen de laatste 5 minuten omdat ik in het begin me camera op macro stand had staan :frusty:

Was een mooie show :D Vooral als je hem op nog geen 50 meter afstand kan meemaken :rolleyes::p

Hierdoor hebben wij (firma azuma) een boete kunnen krijgen.
waar iemand een maand hard voor moet werken, wan de bekeuringen zijn niet mis in vuurwerk land. maar goed dat de we je niet gezien hebben , anders hadden we de show moeten stilleggen en hadden we je eerst weg moeten sturen en daarna zouden we dan weer verder kunnen schieten.

Hierdoor hebben wij (firma azuma) een boete kunnen krijgen.
waar iemand een maand hard voor moet werken, wan de bekeuringen zijn niet mis in vuurwerk land. maar goed dat de we je niet gezien hebben , anders hadden we de show moeten stilleggen en hadden we je eerst weg moeten sturen en daarna zouden we dan weer verder kunnen schieten.

Dan mag de gemeente dat hek weleens goed dichtmaken. Want daar kon je zo langs namelijk aan de zijkant dat was gewoon helemaal open. En niet iedereen weet dat je daar niet langs mag :wink: En je kon er zo met een scooter of fiets langs dus dan lijkt het of je er gewoon langs mag aangezien dat helemaal niet dicht is. En of dat hek er alleen staat voor auto's die dan niet de parkeerplaats op kunnen

Aan je reactie te zien ben je niet echt slim!
Zeker niet als je al vol trots verteld,dat je op 50 meter afstand hebt staan filmen!
Kwestie van je eigen glazen ingooien...maar bedankt voor de tip waar je hebt gestaan!
Ik zal er volgend jaar persoonlijk op toezien dat er niemand zal staan!

Aan je reactie te zien ben je niet echt slim!
Zeker niet als je al vol trots verteld,dat je op 50 meter afstand hebt staan filmen!
Kwestie van je eigen glazen ingooien...maar bedankt voor de tip waar je hebt gestaan!
Ik zal er volgend jaar persoonlijk op toezien dat er niemand zal staan!

Ik wist wel dat ik daar niet mocht staan :wink: Maar er zijn genoeg mensen die dat niet weten en die misschien nog dichterbij hadden gaan staan of wat dan ook. De gemeente had er voor moeten zorgen dat niemand het schiet terrein op kon wat nu wel kon.

Back
Bovenaan