Bestellingen geplaatst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb jij al een bestelling geplaatst? En hoe heb je die bestelling geplaatst.. via internet of nog ouderwets gezellig in de winkel?

Laat het ons weten!

Ik heb een paar weken geleden al wat in de aanbieding (freakactie) besteld bij vuurwerkcentrum Brabant.
Nu nog ff wachten op wat nieuw spul om bij te bestellen...

Ja, 1tje bij vuurwerkland steenbergen. En heel wat bij haokan. Moet me nu tot november inhouden. Maar als steenbergen op 31 augustus met leuke aanbiedingen komt bestel ik waarschijnlijk nog wel.

Alles wat ik wou bestellen is ook wel gedaan,dit bij de 3 bekende winkels in Friesland,heerlijk om dat zo in de buurt te hebben!

Inmiddels al besteld bij Vuurwerkland-Steenbergen, Haokan Roosendaal, Vuurwerkcentrum Brabant, Vuurwerk-Orthen. Er zullen nog bestellingen volgen bij Steenbergen en mogelijk ook nog in Breda. :bonk:

Ja hoor alles is al binnen. Alleen nog een paar aanvullingen en kleine extra's. En misschien in een actie alweer wat voor volgend jaar.

Dit topic kan met de huidige markt net zo goed op 1 januari open :D

Jazeker, al op 4 januari was de eerste bestelling geplaatst. Bij Orthen mooie boxen besteld. Daarna volgde al snel Steenbergen en Breda. Later ook vuurwerkcrentrum Brabant en Haokan in Roosendaal. Maandje geleden weer bij Orthen. En er komen vast nog wel bestellingen bij.

Tot nu toe 4 bestellingen bij Vuurwerk Almere Haven en 2 bij Rowy Vuurwerk. Volgen nog max 2 bestellingen en dan is de collectie voor dit jaar compleet

Ik heb een bestelling gedaan via RedWire Vuurwerk bij Meijerink in Apeldoorn:

1x Criss cross crackhead
1x Titanium peony
1x Snow Shadow
1x Three stage trouble

Mooi even die 10% korting meegepakt, scheelt toch weer een tientje :D

Vanaf januari alweer aan het bestellen. Al een keer of 10 inmiddels nu. Morgen weer een doosje bestellen. Alles bij dezelfde winkel en online.

In januari besteld bij giezen hoogkerk.
En in juni 2 doosjes road riot bij outlet groningen.
Zit nu te wachten op beter spul.

Ik heb ook al aantal bestellingen gedaan dit jaar de eerste was al op 2 januari was er vroeg bij dit jaar sins dat ik freaks kortingen ken ben bijna niet te houden hihi

Tot nu toe pas een 3-tal bestellingen. Allemaal lekker in de regio o.a. TP Vuurwerkshop.
Gaat nog wel sowieso een bestelling richting Orthen komen ivm nieuwe EVO boxen.
Verder nog even afwachten welke acties er nog gaan komen en de aankomende demo's afwachten

helaas nog niks besteld maar dat gaat na de demo's van aankomende week wel veranderen. Eerste bestelling zal wel bij orthen gaan worden vanwege prima assortiment van Evo enzo

Inmiddels 3 bestellingen staan bij 3 verschillende winkels. Nu aan het wachten op Vuurwerktotaal en daarna nog hopen op een leuke Zena actie.

Wat mijn wishlist betreft ben ik helemaal klaar met bestellen! Alleen een aantal fonteinen uit Zwitserland zou ik graag nog bemachtigen. Maar ik moet nog bedenken hoe of wat. Misschien gaat dat feest niet door maar dan heb ik nog zat ander mooi spul. Ik heb alles online besteld bij 4 winkels en in een uitzonderlijk geval (sky splitter) komt er nog een 5e winkel bij.

Laatst bewerkt:
Eerste bestelling op 13 januari gedaan en daarna redelijk regelmatig besteld. Tot nu toe bij 3 verschillende winkels, maar daar gaan er nog wel een aantal bij komen. Vooral voor kleine dingetjes, zoals Crackling Bullets (Vulcan) en Stinger Bees (Lesli).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan